خرید سریال ایرانی عمارت فرنگی در(4dvd)

سریال عمارت فرنگی را علی لدنی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 15 قسمت تهیه کرده است


توقف فروش

\\\"خرید سریال تلویزیونی ایرانی عمارت فرنگی
داستان سریال عمارت فرنگی با امضای قرارداد 1919 آغاز می‌شود که وثوق‌الدوله آن را به سرانجام می‌رساند، اما شهید مدرس بشدت با آن مخالفت می‌کند و این مخالفت باعث به وجود آمدن موجی از اعتراض‌هایی می‌شود، اعتراضاتی که وثوق‌الدوله را وادار به لغو قرارداد می‌کند.
از بازیگران سریال عمارت فرنگی می توان از احمد نجفی ( در نقش رضا شاه)، حسین محجوب (سید حسن مدرس)، میر طاهر مظلومی (احمد شاه)، لیلا موسوی (همسر احمد شاه)، محمد مطیع (اردشیر ریپورتر)، محمد صادقی (میرزا کوچک خان جنگلی)، رزستا غفاری (همسر میرزا،جواهر)، فقیه سلطانی (نوه فروغی)، چنگیز وثوقی (تیمورتاش)، سپیده گلچین (حمیرا) و … نام برد.
از دیگر بازیگرانی که در سریال عمارت فرنگی بازی دارند، می‌توان به محمد صادقی (کوچک جنگلی)، رزیتا غفاری (جواهر، همسر میرزا) و فقیه سلطانی (نوه فروغی) اشاره کرد.
سریال عمارت فرنگی را علی لدنی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 15 قسمت تهیه کرده است و خط اصلی داستان آن، اتفاقات دوران سلطنت رضاشاه را از سال 1296 تا 1320 روایت می‌کند.
این سریال در لوکیشن‌هایی چون کاخ سعدآباد، مجلس بهارستان و کاخ گلستان تصویربرداری شد. لوکیشن‌های بازار قدیم تهران، حمام، سقاخانه، خانه شهید مدرس و.. در شهرک غزالی بازسازی شد و چند سکانس از این سریال در شهر لوزان سوئیس تصویربرداری شد.
ا ز عواملی که در ساخت سریال عمارت فرنگی همکاری دارند، می‌توان به تصویربردار: مجتبی رحیمی، طراح صحنه و دکور: سهیل میرسپاسی، طراح گریم: شهرام خلج، طراح لباس: رویا ابراهیمی، صدابردار: مهران ملکوتی و دستیار یک کارگردان، تدوین: یلدا جبلی و برنامه‌ریز: محسن صادقی‌نسب اشاره کرد.
موضوع سریال عمارت فرنگی دوران پهلوی اول و داستان آن رویدادهای سلطنت رضاشاه ( که قبلا رضا خان بود و بعدا هم رضا خان شد! ) را از سنة 1296 الی 1320 روایت می کند.
قسمت اول سریال با داستان سرایی همسر احمد شاه شروع شده و بعدا هم احمد شاه شاهکارهای آباء خود را در مقایل نقش صورتشان برمی شمارد. از دیگر موارد مطرح شده در قسمت اول مجموعه عمارت فرنگی میتوان به اصرار های بریتانیا برای امضای قرارداد ننگین 1919 و مخالفت شدید شهید مدرس و به تبع آن مجلس و احمدشاه ، اشاره کرد. این مخالفت ها و اعتراض ها وثوق الدوله را مجبور به لغو قرارداد 1919 می کند.
در این سریال شاهد حضور دوباره محمد مطیع پس از غیبت تقریبا 15 ساله در تلویزیون هستیم.
» نام سریال ایرانی : عمارت فرهنگی
» تعداد دی وی دی : 4 عدد
» مناسب برای :بزرگسالان
» کیفیت صدا و تصویر : کپچر شده از تلویزیون
» رسانه : DVD
» نوع مدیا : سریال تلویزیونی ایرانی
» دسته بندی شده در : سریال های ایرانی تلویزیونی
» قابل پخش بر روی کامپیوتر و پلیرهای خانگی\\\"