خرید سریال ایرانی میوه ممنوعه در(5dvd)

«میوه ممنوعه» داستان فردی متدین است به نام حاج یونس (علی نصیریان)،بازرگانی که به اصول دینی اعتقاد د


توقف فروش

\\\"خرید سریال تلویزیونی ایرانی میوه ممنوعه
«میوه ممنوعه» داستان فردی متدین است به نام حاج یونس (علی نصیریان)،بازرگانی که به اصول دینی اعتقاد دارد و اهل حرام و حلال است اما اتفاقاتی در زندگی‌اش پیش می‌آید که او را درگیر ماجراهایی می‌کند. این مجموعه را شاید بتوان بنا به توصیف کارگردانش حسن فتحی راوی آدم‌های خاکـستری دانست.
آدم‌هایی که این بار در قلب یک داستان به محک آزمایش گذاشته می‌شوند تا درجه ایمان هر کدام برای خودشان رقم بخورد. داستان آدمهایی است که ما اعتقاداتشان را کاملا تائید می کنیم ولی همین آدمها در مقطعی از زندگی دچار سردرگمی شده و از لحاظ معنا بسیار شنیدنی و آموزنده است و به علاوه این نکات آموزنده در کار بدون اینکه بخواهیم اصرار بر کمدی یا طنز داشته باشیم خود به خود موقعیتی پیش می‌آید که هم ایجاد خنده می‌کند و هم فضای سریال را کمی مفرح می‌کند.
داستانی که در لایه‌های پنهانش به دو اسطوره و کهن الگوی غربی و شرقی نیم نگاهی می‌اندازد . شاه لیر غربیها و شیخ صنعان ما شرقی‌ها.عشق عمیق و قلبی دختری به پدرش در شاه لیر و لرزش دل و خطای عرفی شیخ صنعان شرقی‌ها به وام گرفته شده تا در هزار توی خود روایتگر مجموعه آدم‌هایی شوند که هر کدام از آنها آدم‌های واقعی جامعه امروزند ، پا در گذشته دارند و واقعیت در جامعه امروز با هزار توی غریبش.
کارگردان: حسن فتحی .
نویسنده: علیرضا کاظم پور .
تهیه کننده: اسماعیل عفیفه ..
بازیگران: علی نصیریان – حاج یونس اردلان هانیه توسلی-هستی گوهر خیراندیش – قدسی امیر جعفری – جلال الیکا عبدالرزاقی – سمانه نیما
رئیسی – مصطفی هرمز هدایت – بهرام طناز طباطبائی – غزاله
» نام سریال ایرانی : میوه ممنوعه
» تعداد دی وی دی : 5 عدد
» مناسب برای :بزرگسالان
» کیفیت صدا و تصویر : کپچر شده از تلویزیون
» رسانه : DVD
» نوع مدیا : سریال تلویزیونی ایرانی
» دسته بندی شده در : سریال های ایرانی
» قابل پخش بر روی کامپیوتر و پلیرهای خانگی\\\"