خرید سریال ایرانی فاکتور 8 (فاکتور هشت) در(6dvd)

داستان این سریال از این قراره که، فاکتور هشت یکی از داروهای بیماران هموفیلی، که به تعبیری شیشه عمر


توقف فروش

\\\"خرید سریال ایرانی تلویزیونی فاکتور 8
سریال فاکتور هشت
شماره مجوز: 115/10107
داستان این سریال از این قراره که، فاکتور هشت یکی از داروهای بیماران هموفیلی، که به تعبیری شیشه عمر آنهاست و برای بیماران هموفیلی مصرف روزانه دارد، داروی بسیار گرانقیمتی است و هر واحد از آن حدود هزار دلار ارز از کشور خارج می‌کند (بیش از پنجاه میلیون دلار در سال)، این دارو به دلایل مختلف از جمله قاچاق، همیشه با کمبود مواجه است و به همین دلیل با جیره‌بندی در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.
دکتر ایرانمنش (ستاره اسکندری) با مدرک فوق متخصص خون، پزشک بیماران هموفیلی است که عاشقانه با بیمارانش کار می‌کند و به دلیل اینکه پسر6 ساله‌اش بیمار و ناقل همین بیماریست با انگیزه بسیار تحقیقات گسترده‌ای در زمینه تولید فاکتور هشت کرده است. در همین راستا، او در یک کنگره بین‌‌المللی با ارائه مقاله‌ای شرکت کرده و مقاله‌ او به عنوان مقاله‌ برگزیده انتخاب شده است.
دکتر ایرانمنش بعد از موفقیت در این کنگره‌ بین‌المللی، در مصاحبه‌ای با شبکه خبری خارجی ادعا کرده است که اگر امکانات لازم در اختیار او گذاشته شود می‌تواند در قالب یک پروژه فاکتور هشت را مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی و با قیمتی به مراتب ارزان‌تر در کشور تولید کند و علاوه بر تامین نیاز داخلی حتی برای صادرات نیز در نظر گرفته شود. استاد دکتر ایرانمنش در دانشگاه (ایرج راد) که اکنون مسئولیت بیمارستانی که ایرانمنش در آن مشغول به کار است را به عهده دارد با نظریه ایرانمنش موافق است اما …. فیلمنامه سریال فاکتور 8 را فیاض موسوی، سینا وزیری و مهرداد نیکنام بر اساس یکی از تحقیقات پزشکی نوشته‌ شده و این سریال از شبکه اول سیما پخش می شد. داستان این سریال با توجه به پیشرفت‌های پزشکی کشور در سال‌های اخیر ساخته ‌شده و گوشه‌ای از این پیشرفت‌ها در سریال فاکتور8 به نمایش درآمده است.
این سریال در 21 قسمت ساخته شده و بازیگرانی چون ستاره اسکندری (مائده ایرانمنش)، پژمان بازغی (مهدی)، قطب‌الدین صادقی (جلایر)، ایرج راد (صدرا)، حسن جوهرچی (سهیل) و لادن طباطبایی (آذر) به همراه هومن برق نورد، کورش سلیمانی، کاوه آهنجان، فریبا نادری، امید شهبازی، عزیز مالکی، بیژن سیفان و مهرداد فلاحت‌گر در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند.
سایر عوامل سریال “فاکتور 8″ عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمد افسری، طراح صحنه و لباس: شیرین شازده احمدی، طراح چهره پردازی: مجید اسکندری، صدابردار: جواد مقدس، تدوین: مهدی جودی، مدیر تولید: شهاب علی بخشی و مدیر تدارکات: سید رسول حاتمی
» نام سریال ایرانی : فاکتور 8
» تعداد دی وی دی : 6 عدد
» کیفیت صدا و تصویر : کپچر شده از تلویزیون
» فرمت : DVD
» نوع مدیا : سریال تلویزیونی ایرانی
» دسته بندی شده در : سریال های ایرانی تلویزیونی
» قابل پخش بر روی کامپیوتر و پلیرهای خانگی\\\"