خرید سریال ایرانی بزنگاه در(7dvd)

مجموعه تلویزیونی \\\"بزنگاه\\\" درباره یکی از نانوایان قدیمی شهر است که پس از فوت او بر سر ارث و میراث...


توقف فروش

\\\"خرید سریال تلویزیونی ایرانی بزنگاه
خرید سریال بزنگاه کامل بر روی 7 دی وی دی با کیفیت عالی قابل پخش در تمامی دستگاه های خانگی :
در این مجموعه عطاران، حمید لولایی، علی صادقی، گیلدا رنجبران، غلامرضا نیکخواه، مرجانه گلچین، محمود بهرامی، سوسن پرور به ایفای نقش می‌پردازند.
خلاصه داستان:
مجموعه تلویزیونی \\\"\\\"بزنگاه\\\"\\\" درباره یکی از نانوایان قدیمی شهر است که پس از فوت او بر سر ارث و میراث میان اعضای خانواده‌اش اختلاف ایجاد می‌شود.
حاشیه‌ها
عطاران با کارگردانی مجموعه \\\"\\\"بزنگاه\\\"\\\" سومین سال است کارگردانی مجموعه‌های ماه رمضان را تجربه می‌کند. او سال 83 \\\"\\\"خانه به دوش\\\"\\\" را با حضور حمید لولایی، مریم امیرجلالی، آناهیتا همتی، علی صادقی، غلامحسین لطفی، فلور نظری و بهنوش بختیاری ساخت.
عطاران ماه رمضان سال 84 هم مجموعه مناسبتی \\\"\\\"متهم گریخت\\\"\\\" را با بازی سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی، سعید آقاخانی، محمود بهرامی، شهربانو موسوی، علی جعفری، ملیکا زارعی، لیدا فتح‌اللهی، خشایار راد و فلور نظری کارگردانی کرد.
فیلمنامه مجموعه \\\"\\\"بزنگاه\\\"\\\" را محمدرضا آریان همراه سروش صحت می‌نوشتند، اما اواسط کار آریان به دلیل اختلاف با عطاران از حضور در پروژه انصراف داد و هم اکنون صحت به تنهایی مشغول نگارش فیلمنامه این مجموعه است.
گریم عطاران در این پروژه خاص است و او با سری تراشیده بازی می‌کند. مرجانه گلچین هم بعد از سال‌ها دوری از عرصه بازیگری با حضور در مجموعه \\\"\\\"بزنگاه\\\"\\\" به تلویزیون بازگشت.
عطاران مانند مجموعه‌های موفق \\\"\\\"متهم گریخت\\\"\\\" و \\\"\\\"خانه به دوش\\\"\\\" که با استقبال مخاطبان رو به رو شد، سعی کرده در مجموعه \\\"\\\"بزنگاه\\\"\\\" از بازیگران تیم قبلی‌اش همچون لولایی و صادقی بهره ببرد.
» نام سریال ایرانی : بزنگاه
» تعداد دی وی دی : 7 عدد
» مناسب برای :بزرگسالان
» کیفیت صدا و تصویر : کپچر شده از تلویزیون
» رسانه : DVD
» نوع مدیا : سریال تلویزیونی ایرانی
» دسته بندی شده در : سریال های ایرانی
» قابل پخش بر روی کامپیوتر و پلیرهای خانگی\\\"