خرید سریال ایرانی مسافران در(12dvd)

داستان مسافران از جایی آغاز می‌شود که 4 مامور فضایی که حسن معجونی، شقایق دهقان، نصرالله رادش و سحر


توقف فروش

\\\"خرید سریال تلویزیونی ایرانی مسافران
در سیاره کوچک آبی رنگی، در گوشه پرتی از کهکشان، مدتی است موضوعی فکر اعضای کنفدراسیون راه شیری را به خود مشغول کرده است که ساکنان سیاره زمین بدون ملاحظه مشغول تخریب محیط زیست خود هستند و نادانسته تعادل کهشکان را بهم زده اند و…
رامبد جوان برای این که کار متفاوتی ارائه کند علاوه بر داستان متفاوت، از بازیگران شناخته شده حوزه طنز تلویزیون استفاده کرده است.
داستان مسافران از جایی آغاز می‌شود که 4 مامور فضایی که حسن معجونی، شقایق دهقان، نصرالله رادش و سحر دولتشاهی نقش‌های آنان را بازی می‌کنند، در قالب یک خانواده به تهران و خانه یک کله‌پز که در آن حمید لولایی و رامبد جوان زندگی می‌کنند، فرود می‌آیند. ناگفته پیداست ورود آدم فضایی‌ها به خانه چنین آدم‌هایی چه ماجراها و مسائل مختلفی را پدید می‌آورد.
معمولا در هر کار طنزی علاوه بر بازیگران و کارگردان، گروه نویسندگان آن کار نیز در کیفیت آن اثر بسیار موثر است تا آنجا که خیلی‌ها موفقیت یا عدم موفقیت یک اثر طنز را بیشتر مدیون نویسنده اثر می‌دانند. رامبد جوان نیز تلاش کرده از نویسندگان موفق این عرصه استفاده کند و به همین دلیل از نویسنده‌ای مثل پیمان قاسمخانی که پرونده بلندبالا و موفقی در نگارش آثار طنز دارد، به عنوان سرپرست نویسندگان این اثر سود برده است. محراب قاسمخانی، سروش صحت، علیرضا ناظرفصیحی و فرخ سلطانی نویسندگانی هستند که کار نگارش قسمت‌های مختلف این مجموعه را به عهده دارند.
مسافران، اولین طنز روتین رامبد جوان پس از کارگردانی چند سریال تلویزیونی به حساب می‌آید. سریال «مسافران» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی در گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما تهیه می‌شود. علاوه بر بازیگرانی که نامشان آمد، مریم شیرازی و اصغر حیدری نیز در نقش‌های مختلف ظاهر شده‌اند.
در ساخت این مجموعه طنز حمید مهین دوست (مدیر تولید)‌، رضا نمازی (مدیر نور و تصویر)‌، علیرضا نوروزیان و شاهرخ استاد اسد (صدابردار)‌، امین صدرای (طراح صحنه و لباس)‌، حمید مهین‌دوست (چهره‌پردازی)‌، شهرام کیور (تدوین)‌، رضا فرساد (طراح جلوه‌های ویژه)‌ و میلاد نعیمی (دستیار کارگردان)‌ همکاری می‌کنند.
» نام سریال ایرانی : مسافران
» تعداد دی وی دی : 12 عدد
» مناسب برای :بزرگسالان
» فرمت : ویدئو سی دی
» رسانه : DVD
» نوع مدیا : سریال تلویزیونی ایرانی
» دسته بندی شده در : سریال های ایرانی
» قابل پخش بر روی کامپیوتر و پلیرهای خانگی
\\\"