آموزش کاربردی فتوشاپ mark monciardini 101 Photoshop Tips (1 DVD)

این دی وی دی با نام mark monciardini 101 Photoshop Tips شامل پنج قسمت کلی بوده و جمعاً دارای 101


توقف فروش

خرید مجموعه آموزشی کاربردی فتوشاپ mark monciardini 101 Photoshop Tips
101 2 خرید مجموعه آموزشی کاربردی فتوشاپ, mark monciardini 101 Photoshop Tips
این دی وی دی با نام mark monciardini 101 Photoshop Tips شامل پنج قسمت کلی بوده و جمعاً دارای 101 آموزش کاربردی فتوشاپ می باشد، به همراه هر آموزش کلیه فایل های پروژه و یا فایل هایی که شما برای اجرای آموزش نیاز دارید موجود می باشد. محیط اجرایی کلیه آموزش ها نرم افزار Adobe Photoshop CS می باشد و کلیه مباحث آموزشی توسط آقای Mark Monciardini، آموزش داده شده است. سبک آموزش ها کاملاً کاربردی و مفید بوده به طوری که هم کاربران مبتدی و تازه کار و هم کاربران حرفه ای با سبکی متفاوت و واقعاً اصولی نکات کاربردی فتوشاپ را آموزش می بینید.
101ps خرید مجموعه آموزشی کاربردی فتوشاپ, mark monciardini 101 Photoshop Tips
- در قسمت اول شما با کالیبره نمودن مانیتور آشنا می شوید که اگر کاربر حرفه ای فتوشاپ باشید به اهمیت این کار واقف بوده و با این کار طرح های شما بعد از چاپ با تغییر رنگ فاحشی روبرو نمی شود.
- در قسمت دوم یکی از مهم ترین و کاربردی ترین موارد استفاده فتوشاپ که همان روتوش تصاویر می باشد را در قالب 19 پروژه آموزشی متفاوت در زمینه هایی مانند حذف قرمزی چشم ها، روتوش بینی و لب ها و ابرو ها و پوست صورت و کار بروی رنگ عکـس ها که در شرایط و یا با دوربین بدی گرفته شده اند و حذف چین و چروک، رنگی نمودن، روتوش تصاویری قدیمی و موارد کاربردی دیگری آموزش داده شده که مطمئنا مورد توجه و نیاز بسیاری از کاربران فتوشاپ می باشد.
- قسمت سوم مربوط به اصلاح نور و کار بر روی کانال های رنگی و تعویض رنگ در فتوشاپ می باشد که به جرات می توان بیان نمود که یکی از مهمترین قسمت ها در فتوشاپ می باشد و وجه تمایز کاربران حرفه ای با کاربران آماتور همین ریزه کاری ها و نکات مربوط به رنگ ها در فتوشاپ است که در قالب 10 آموزش زیبا آشنا می شوید.
- در قسمت چهارم یک سری افکت زیبا جهت استفاده در طراحی های شخصی آموزش داده می شود افکت های جالبی که از ترکیب تصاویر، اعمال فیلتر های خاص مانند تبدیل تصاویر به تصاویری همانند نقاشی های پاستل، قدیمی نمودن تصاویر، ساخت حاشیه برای تصاویر دلخواه، تبدیل تصاویر دلخواه به تصاویر کاریکاتور با ابزار و فتوشاپ و … که همه در قالب بیش از 30 پروژه آموزشی ارائه شده است.
- در قسمت پنج که قسمت آخر نیز می باشد شما نکاتی کلی در مورد کار با نرم افزار فتوشاپ را فرا می گیرید در این قسمت سعی شده بازده ی کار شما در حین انجام پروژه ها با فتوشاپ با بیان نکاتی کاربردی و به ظاهر ساده بالا برده شود نکاتی مانند ریزه کاری هایی در زمینه پرینت، ساخت امضا، عمل انتخاب و … می باشد.