آموزش حرفه ای نرم افزارTHE FOUNDRY NUKE (4 DVD)

این نرم افزار مدرن به دلیل نو آوری های تکنیکی اش در سال 2001 برنده جایزه اسکار نوآوری در تکنولوژی در


توقف فروش

خرید مجموعه آموزشی نرم افزار THE FOUNDRY NUKE
nuk2 big خرید مجموعه آموزشی نرم افزار THE FOUNDRY NUKE
THE FOUNDRY NUKE یک Compositor یا نرم افزار میکـس و مونتاژ سینمایی حرفه ایست که نقطه عطف آن در Render بسیار حرفه ای آن و همچنین تلفیق عالی ویدیو ها به گونه کاملا طبیعی و کلاس یک سینماییست. از این نرم افزار اکنون در ساخت اکثر فیلم های پرهزینه هالیوود استفاده می شود تا با تلفیق جلوه های ویژه و فیلم اصلی صحنه های واقعی و دور از ذهن پدید آید.
این نرم افزار محصولی از شرکت The Foundry Visionmongers می باشد.
این نرم افزار مدرن به دلیل نو آوری های تکنیکی اش در سال 2001 برنده جایزه اسکار نوآوری در تکنولوژی در سینما شده است !
nuk خرید مجموعه آموزشی نرم افزار THE FOUNDRY NUKE
در دنیای نرم افزارها همیشه و در زمینه های مختلف نام هایی هستند که به ظاهر شاید ناشناخته باشند و یا در نگاه اول زیاد به چشم نیایند اما وقتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند کم کم امکاناتی که دارند نمو پیدا می کند. این گونه نرم افزارها نه تنها دست کمی از نرم افزارهای معروف در زمینه خود ندارند بلکه گاهی بسیار قدرتمندتر هم هستند. در صنعت فیلمسازی و ویرایش و تدوین فیلم ها هم نام های بزرگی هستند که قابلیت های فراوانی دارند ؛ قابلیت هایی که هریک از آن ها می تواند صحنه ی یک فیلم را به طور کامل متحول کند اما در کنار این نام های بزرگ نرم افزارهای ناشناخته ای هم وجود دارند که به ظاهر امکاناتی زیادی ندارند اما در عمل بسیار قدرتمند عمل می کنند. THE FOUNDRY NUKE نام همان نرم افزار قدرتمندی است که شاید ما کاربران مبتدی نام آن را زیاد نشنیده باشیم اما این ابزار قدرتمند آنقدر موفق عمل کرده که در سال 2001 در مراسم اسکار برنده جایزه بهترین نرم افزار تدوین بوده است.
فیلم های مختلفی که امروز تماشا می کنیم و سراسر از جلوه های ویژه ی جذاب هستند چه بسا با همین نرم افزار ویرایش و تدوین شده باشند. نکته بسیار جالب اینجاست که فیلم Avatar که با ورودش به سینماها توانست علاوه بر کـسب جایزه های مختلف تماشاگران را هم از جلوه های ویژه ی فوق العاده اش راضی نگه دارد با THE FOUNDRY NUKE ویرایش و تدوین شده است.
بیشتر عملکرد این نرم افزار که جدیدترین نسخه ی آن به تازگی ارائه شده است در خلق جلوه های ویژه و کنار هم قرار دادن آن ها با صحنه های فیلمبرداری شده برای تهیه فیلم هایی است که روزانه ممکن است آن ها را مشاهده کنیم و سراسر از صحنه های زیبا و غنی از جلوه های ویژه نزدیک به واقعیت است.
وجود انواعی از افکت ها و پلاگین های مختلفی که نقش مهمی را در ایجاد جلوه های ویژه ایفا می کنند یکی از قابلیت هایی است که کاربران به آن اهمیت زیادی می دهند و THE FOUNDRY NUKE هم از جمله این نرم افزارهاست که به خواسته های کاربران در مورد این پلاگین ها اهمیت زیادی داده است.