خرید ظرف غذای بچه Universal Gyro Bowl اصل درجه 1

با Universal Gyro Bowl دیگر نگران ریخته شده غذا توسط کودکانتان نباشید چون این ظرف دارای چرخش 360 درج


توقف فروش

ظرف غذای کودک اصل Universal Gyro Bowl
As Seen On TV
توضیحات جامع خرید ظرف غذای کودک اصل Universal Gyro Bowl
با ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl دیگر نگران ریخته شده غذا توسط کودکانتان نباشید چون این ظرف دارای چرخش 360 درجه می باشد و مانند یک گوی معلق در هوا ساکن می باشد
برای خرید ظرف غذای کودک کافیست بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.
امروزه دیگر کمتر خانواده ای می توان دید که بیشتر از سه بچه داشته باشد.خانواده ها با کاهش تعداد فرزندان سعی در رسیدگی هر چه بیشتر به فرزندان خود دارند.از تغذیه و آموزش گرفته تا تفریح.از این رهگذر مشاغل زیادی به وجود آمده است که سعی در کمک هر چه بیشتر به خانواده ها دارند.از لوازم بهداشتی گرفته تا مهد کودک ها و آموزشگاه های تخصصی کودکان.یکی از مشکلات اساسی مادران عدم درست غذاخوردن کودکان است.این مشکل بخصوص برای سبزیجات بیشتر خود را نشان میدهد.یک نگاهی به عکـس های زیر بیاندازید.در این محصولات سعی کرده اند،غذا خوردن را تبدیل به یک امر مفرح و شادی بخش برای کودکان بکنند.
خرید اینترنتی و پستی ظرف نگهدارنده Universal Gyro Bowl برای کودکان دلبند شما با این ظرف کودکان خود را به غذا خوردن علاقه مند نمایید و خوردن غذا را به عهده خودشان بگذارید . ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl به گونه ای طراحی شده است که از ریزش غذای درون ظرف جلوگیری می کند.
چرخش 360 درجه این ظرف باعث می شود غذای درون آن به هیچ وجه روی زمین نریزد و به کودک شما در خوردن هر نوع غذا کمک کند . ظرف غذای کودک با رنگ بندی متنوع و رنگارنگ کودکتان را علاقه مند به خوردن غذا می نماید برای تشویق کودک به غذا خوردن بهتر است غذای دلخواه او را تهیه کرد و درون ظرف کودک بریزید و از این ظرف برای تشویق به غذا خوردن استفاده شود .
دیگر برای غذا خودن کودکان از عباراتی همچون \\\\\\\\\\\\\\\" آخ ریخت، آخ کثیف شد، درست بنشین، درست بخور، نریزی، این طور بخور، اینجور بنشین \\\\\\\\\\\\\\\" استفاده نکنید. کودکانی که در سر سفره دایم جملاتی نظیر این عبارات را می شنوند و از خوردن غذا در سر سفره خاطره خوشی ندارند، دیگر رغبتی به هم غذا شدن با بزرگان بر سر سفره نخواهند داشت.
با ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl دیگر نگران ریخته شده غذا توسط کودکانتان نباشید چون این ظرف دارای چرخش 360 درجه می باشد و مانند یک گوی معلق در هوا ساکن می باشد . برای خرید ظرف غذای کودک کافیست بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.
دیگر نگران ریختن غذا توسط کودکانتان نباشید
ظرف غذای کودک با چرخش 360 درجه مانع از ریختن غذا می شود
با رنگ بندی متنوع و شاد برای تشویق کودکان به خوردن غذا
با جعبه و بسته بندی ارجینال
همراه با درب محافظ
تصویر بسته دریافتی ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl