خرید کرم گارنیر مرطوب کننده روز | کرم garnier skin naturals light 40 gr

» نام : کرم مرطوب کننده روز گارنیر » نام انگلیسی : garnier skin naturals light » میل : 40 » شرکت تو


توقف فروش

خرید کرم مرطوب کننده روز گارنیر, کرم garnier
garnier کرم گارنیر مرطوب کننده روز اصلی| کرم garnier skin naturals light 40 grبا مجوز بهداشتی
garnier (1) کرم گارنیر مرطوب کننده روز اصلی| کرم garnier skin naturals light 40 grبا مجوز بهداشتی
توضیحات مربوط به کرم گارنیر مرطوب کننده روز اصلی| کرم garnier skin naturals light
روشن کننده حاوی SPF 15 و مرطوب کننده روزانه چلوگیری از لکه های تیره با عصاره خالص لیمو
تغذیه‌کننده و بازسازی‌کننده ، برطرف‌کننده چین و چروک ، جوش ، کک و مک ، لک و آثار زخم و اگزما ، ضد تیرگی پوست ، ضد پیری ، آبرسان
کرم چند منظوره گارنیر برگرفته از دامان طبیعت ، دارای فرمولی انحصاری و 100درصد گیاهی است .
کرم شب گارنیر با دارا بودن ویتامین‌های K,D,C,A و ویتامین‌های گروه B ، عصاره جلبک‌های دریایی ، جلبک قهوه‌ای ، چای سبز ، امگا 3 ، امگا 6 ، منیزیم ، لیپوپپتید ، کلاژن ، الاستین ، رتینول ، اسید سالسیلیک ، املاح و مواد معدنی فراوان ، اولین کرم در دنیاست که هم خاصیت پیشگیری و هم خاصیت درمانی را به طور همزمان در خود داشته و در تمام دنیا به اکـسیر جوانی مشهور شده است .
عصاره جلبک دریایی ، جلبک قهوه‌ای ، چای سبز و اسید سالسیلیک با برخورداری از خواص آنتی اکـسیدانی ، عامل اصلی از بین بردن جوش ، لک ،‌کک و مک و آثار زخم و اگزما به شمار می‌آیند و با فرمول ضدپیری و فرسودگی خود باعث جلوگیری از پیدایش علائم فرسودگی روی پوست و در نتیجه جوان سازی و استحکام بخشی سلول‌های پوست می‌شوند .
ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در کرم گارنیر چندمنظوره ، تأمین‌کننده اصلی غذای پوست و نیز آبرسانی لایه‌های بیرونی و درونی آن می‌باشند .
لیپوپپتید در متعادل‌سازی چربی پوست مؤثر بوده و باعث می‌شود تا چربی پوست در حد ایده‌آل باقی بماند و با اثر مکمل امگا 3 و امگا 6 _ که در فعال‌سازی سلول‌های ارتجاعی پوست مؤثرند _ باعث مقاوم‌سازی پوست در برابر چین‌خوردگی و افتادگی شده و موجب هرچه شاداب‌تر شدن پوست می‌گردند .
منیزیم و رتینول موجود در کرم چند منظوره گارنیر بازسازی سلولی را بر عهده داشته و با افزایش متابولیسم سلولی باعث کاهش میزان چین و چروک و سفتی پوست می‌گردند .
کلاژن و الاستین موجود در کرم گارنیر شب ، نیز با تأثیر بر اپیدرم و فیبروبلاست‌ها باعث انعطاف‌پذیری و استحکام هرچه بیشتر پوست می‌گردند .
شما نیز می‌توانید به جمع استفاده‌کنندگان مجموعه کرم‌های گارنیر – پرفروش‌ترین کرم‌های جهان در سال‌های 2009 و 2010 ، ملحق شده و پوستی صاف ، جوان و بدون لک و چین و چروک داشته باشید .
متاسفانه انواع تقلبی این محصول ، با قیمتی پایین تر و یا حتی بالاتر! در برخی شبکه ها یا سایت ها ارائه می شود و حتی برخی از این هموطنان! پا را فراتر نهاده و با عنوان (( کرم سبز و قرمز )) ، کرم بدن و ژل موی سر گارنیر را به جای کرم صورت و با قیمتی گزاف به فروش می رسانند !
بنابراین قبل از هر خریدی در مورد کالای مورد نظرتان آگاهی های لازم را کـسب کنید .
لازم به ذکر است که استفاده از این محصول به دلیل دارا بودن خواص دوگانه پیشگیری و نیز درمان ، هیچ محدودیت سنی نداشته و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است .
garnier (2) کرم گارنیر مرطوب کننده روز اصلی| کرم garnier skin naturals light 40 grبا مجوز بهداشتی
طریقه استفاده کرم گارنیر مرطوب کننده روز اصلی| کرم garnier skin naturals light
کرم گارنیر را هر روز صبح بر روی پوست کاملا تمیز استفاده شود و به نرمی با حرکات دورانی از مرکز صورت به طرف بیرون و از زیر گردن تا بالا ماساژ دهید به نقاط حساس اطراف چشم و پوست ملتهب شده استعمال نشود
قابل ذکر است کرم در مراحل اولیه مصرف به دلیل خواص لیمو باعث لایه برداری (PEELING) و پوسته ریزی (از بین رفتن سلولهای مرده پوست) میگردد که این حالـــت پس از 3 الی 4 بار مصرف از بین میرود و کرم شروع به روشن نمودن پوست شما مینماید در ضمن از ماساژ بیش از حد کرم خودداری نمائید
garnier (3) کرم گارنیر مرطوب کننده روز اصلی| کرم garnier skin naturals light 40 grبا مجوز بهداشتی
اطلاعت تکمیلی کرم گارنیر مرطوب کننده روز اصلی| کرم garnier skin naturals light
» نام : کرم مرطوب کننده روز گارنیر
» نام انگلیسی : garnier skin naturals light
» محصول کشور : لورآل india
» مناسب برای : omom
» نوع محصول : cream
» میل : 40
» شرکت تولید کننده : garnier
» دسته بندی شده در : محصولات بهداشتی
» مجوز بهداشت : 106221012007