توقف فروش

گن لاغری فورمیسی formeasy محصولی با کیفیت تضمین شده ، از سوی کمپانی معتبر فورمیسی formeasy ترکیه مدت کوتاهی است که به بازار آمده است و با توجه به کیفیت عالی ، قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده به سرعت بازار های اروپا ، آمریکا و آسیا را تسخیر کرده است.
این محصول در4 سایز مختلف و در بسته بندی شکیل موجود می باشد وبه رنگ بدن عرضه شده است تا قابلیت استفاده از این محصول را با هر لباس ازهر رنگ و جنس را به شما بدهد. 4 سایز تعریف شده ی این محصول ، به شما این امکان را می دهد تا با اطمینان بتوانید سایز دلخواه خود را برای بهترین فرمت بدنی دلخواه به دست آورید. کیفیت منحصر به فرد گن های معجزه گر فورمیسی formeasy شما را به تحسین وا خواهد داشت ، بطوری که مطمئن باشید شما هم مثل خریدارانی که در 2 سال گذشته از این محصول استفاده کرده اند ، آن را به دیگران توصیه خواهید کرد. این کیفیت جادویی با شستشو ، استفاده های مکرر و حتی ماندن طولانی در آفتاب تغییر نخواهد کرد و شما هم پس از چندین سال استفاده ، این ادعا را تایید خواهید کرد . گن اسلیپ فورمیسی formeasy علاوه بر اینکه از مواد انتی باکتریال (ضد ویروس)تهیه شده است که حتی با حساس ترین پوست های دنیا هم سازگار است ، با پوشش دادن بیش از 50% طول بدن موجب خوش فرم شدن قسمت های باسن شکم و پهلو ها می گردد.
سوالی که بیشتر مشتریان از ما دارند این است که آیا گن اسلیپ فورمیسی ناحیه کشاله ران را موقع نشتسن و بلند شدن اذیت میکند یا خیر؟ پاسخ این است که این گن ها به هیچ وجه با ناحیه کشاله ران فشار وارد نمیکند و در قسمت کشاله ران نرم کار شده است,طوری که بعد از پوشیدن شما تصور این را میکنید که شورت پوشیده اید در ناحیه کشاله ران هیچ اذیت نمیشوید