سامسونگ E1200

خرید سامسونگ E1200 از سایت فروش اینترنتی پرشام موبایل


توقف فروش

گوشی E1200M یکی از گوشی‌های سطح پایین تولیدی کمپانی سامسونگ محسوب می‌گردد. سامسونگ E1200 ، با ابعاد مناسب و کیفیت مکالمه خوب، یکی از گوشی‌های خوب در بین گوشی‌های سطح پایین بازار به شمار می‌رود. در ادامه توضیحات بیشتری را در مورد E1200 ارائه خواهیم نمود.

سامسونگ E1200 بر اساس کارایی‌های اولیه و اصلی و همچنین استفاده آسان از تلفن همراه ساخته شده است، به طوری که تلفن زدن و ارسال پیامک را برای کاربر بسیار راحت و سریع می‌سازد. ابعاد 108 × 45 میلی متری و وزن 65 گرمی این گوشی باعث گردیده که در بین گوشی‌های جمع و جور و خوش دست قرار گیرد. همچنین سامسونگ E1200 در سه رنگ سفید، مشکی و بنفش تولید گردیده است. صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش 1.5 اینچی رنگی است که قابلیت نمایش 65 هزار رنگ را نیز داراست. شرکت سامسونگ بر روی E1200 از هیچ دوربینی استفاده نکرده است که برای یک گوشی در این سطح طبیعی است. با امکان سازماندهی هزینه مکالمات و مدیریت بر میزان هزینه تلفن، صورتحساب تلفن همراه شما در دوره آتی شما را شگفت زده خواهد کرد. یک امکان جالب که در این گوشی وجود دارد، امکان ارسال اطلاعات سیم کارت جدید به شماره‌هایی که از قبل تعیین شده‌اند می‌باشد. به این صورت که اگر گوشی گم و یا دزدیده شود، به محض اینکه سیم کارت جدید در آن وارد شود اطلاعات سیم کارت را برای شماره شما ارسال می‌نماید که این کار می‌تواند پیگیری گوشی را بسیار راحت نماید. ضمن اینکه Organizer خصوصی آن شما را در رسیدگی به قرارها و کارهای روزانه یاری می‌نماید. باتری 800 میلی آمپری این گوشی به شما امکان بیش از 8 ساعت مکالمه ممتد و یا 720 ساعت در حالت آماده باش را می‌دهد.
در کل، سامسونگ E1200 تمامی وظایف اصلی یک تلفن همراه را انجام می‌دهد و اگر خواهان داشتن یک گوشی ساده، مقرون به صرفه و البته کاربردی هستید، E1200M نیز یک گزینه خوب محسوب می‌گردد.

مزایا سامسونگ E1200 :
ابعاد و وزن مناسب
کیفیت مکالمه خوب
صفحه نمایش رنگی
قیمت بسیار مناسب
قابلیت ردیابی گوشی
عملکرد مناسب باتری

معایب سامسونگ E1200 :
عدم وجود دوربین
صفحه نمایش کوچک