گوش پاک کن برقی وکس وک

جدید ترین و سالم ترین وسیله برای تمیز کردن جرم داخل گوش گوش پاک کن دستی وکس وک میباشد که می توانید نمونه اصلی آن را از سایت پرشام با قیمت مناسب خریداری نمایید


توقف فروش

در صورت خرید 1 عدد از این محصول 15% (2,325 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

گوش هر فرد یکی از اعضای حساس و مهم است که نیاز به مراقبت دارد .بنابراین باید مواظب بود از پاک کننده های مناسب و بی خطر برای تمیز کردن داخل گوش استفاده شود. در گذشته افراد برای تمیز کردن گوش خود از گوش پاک کن های پنبه ای استفاده می نمودند که با این وسیله نه تنها گوش آنها به خوبی تمیز نمی شد بلکه آسیب رسان بود و در اثر فشار زیاد فرد امکان پاره شدن پرده گوش نیز وجود داشت.

با گوش پاک کن برقی وکس وک دیگر نگران تمییز کردن گوشهای خود نباشید

وسیله ای بسیار جالب و بی نظیر که با دقت بیشتر گوشهای شما را تمییز خواهد کرد

گوش پاک کن برقی واکس وک آمده است تا مشکل شما را حل نماید.گوش پاک کن واکس وک با مکشی که دارد به آرامی خاک و رطوبت را از داخل گوش به بیرون می کشد.

گوش پاک کن های پنبه ای خطرناک و آسیب رسان به پرده گوشتان را کنار بگذارید و از گوش پاک کن برقی واکس واک استفاده نمایید.

قیمت خرید نقدی با 15 درصد تخفیف : 17000 تومان

قیمت فروش پستی و تحویل درب منزل : 20000 تومان

با این محصول, گوش پاک کنهای قدیمی را کنار گذاشته

گوش پاک کن وکس وک مناسب برای همه ی سنین

این گوش پاک کن به شما این امکان را میدهد تا برای همیشه از شر جرم داخل گوش خلاص شوید و ترشح گوش شما باعث خجالت شما نخواهد شد

کافیست فقط برای یک بار از این گوش پاک کن دستی وکس وک استفاده کنید و رضایت خود را اعلام کنید

نحوه کار با گوش پاک کن برقی

کار بار گوش پاک کن برقی واکس وک بسیار راحت است . اگر پاک کردن گوش خود ویا فرزندتان برای شما کار سختی است و نمی توانید به راحتی گوشتان راتمیز کنید ،اگر به دنبال روشی راحت و بی خطر برای پاک کردن گوشتان می گردید حتما گوش پاک کن برقی واکس وک را خریداری نمایید.

ویژگی های گوش پاک کن برقی واکس وک

گوش پاک کن برقی واکس وک تکنولوژی جدید در صنعت بهداشت به شمار می رود که مورد تایید متخصصان گوش آلمان قرار گرفته است.این نوع گوش پاک کن قدرتمند مکش بسیار بالایی دارد و به راحتی قابل شستشو می باشد.

گارانتی بازگشت وجه هفت روز

تحت هر شرایطی مشتری پس از هفت روز استفاده از این دستگاه در صورت عدم رضایت از کالای خریداری شده می تواند آن را به فروشگاه اینترنتی پرشام بازگرداند و هزینه خود را کاملا باز پس گیرد

 

اخیرا نمونه بی کیفیت این دستگاه نیز وارد بازار شده است از مشخصات بارز این نمونه های تقلبی قیمت پایین و کیفیت نامناسب مکش برای گوش می باشد .
مکش دستگاه های بدون هولوگرام تقلبی غیر استاندارد و مضر برای پرده گوش هستند

به خاطر کمی ارزان خریدن پول خود را دور نریزید