پنکه اتوکول

پارک کردن ماشین در فضای باز باعث بالا رفتن درجه حرارت داخل اتومبیل می شود یک گرمای شدید و عصبی کننده . اما با اتوکول این اتفاق دیگر نمی افتد .


توقف فروش

در صورت خرید 1 عدد از این محصول 25% (13,000 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

اتوکول یک وسیله باور نکردنی که با انرژی خورشیدی کار  می کنند و نیاز به برق باطری ندارد , این وسیله با جذب انرژی خورشیدی و تبدیل آن به الکتریسیته و با کمک موتوری که در داخل آن قرار دارد مثل یک خنک کننده قوی دمای ماشین را پایین می آورد و انرژی گرمایی را به بیرون هدایت می کند .

به همین ترتیب از گرم شدن فضای داخل اتومبیل جلوگیری می کند.
 

بر روی اکثر اتومبیل های امروزی سیستم خنک کننده تعبیه شده است که همان کولر نام دارد اما استفاده مداوم از این کولر در بیشتر مواقع فشار زیادی رابه موتور ماشین وارد می کند و ممکن است پس از مدتها آسیب های جبران ناپذیری به موتور ماشین وارد کند همچنین استفاده از کولر در ماشین مصرف سوخت اضافی را در بردارد برای رفع این مشکل یک فن خنک کننده هوشمند طراحی گردیده است که استفاده از آن نیاز به مصرف بنزین ندارد و آسیب و یافشاری به موتور اتومبیل وارد نمی شود.

 

این دستگاه خنک کننده هوشمند به گونه ای طراحی شده است که در هنگام پارک بودن اتومبیل در صورتی که در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرد به کار می افتد و از بالا رفتن دمای اتومبیل در زمان پارک نیز جلوگیری می کند

بهترین وسیله برای رانندگان تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی که گرمای هوا موجب ناراحتی آنها می شود .

با اتوکول دیگر ماندن در خودرو عذاب آور نیست