فایر تایر

فروش ویژه سنسور اصلی و اورجینال فایر تایر مناسب برای انواع اتومبیل ، موتور سیکلت و دوچرخه در سایت فروش اینترنتی پرشام موبایل


توقف فروش

در صورت خرید 1 عدد از این محصول 20% (3,400 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

فایر تایر یک وسیله ی تزئینی برای چرخ وسایل نقلیه است که شب و در زمان تاریکی جلوه ی زیبایی به ماشین ، دوچرخه ، موتور و ... می دهد . فایر تایر یک سنسور حساس به حرکت دارد که با حرکت وسیله و دوران تایر باعث ایجاد جلوه ی خاص به تایر و ایجاد زیبایی بسیار خاص در تایر وسیله ی نقلیه خواهد شد و شب ها نمایی زیبا و خاص به اتوموبیل می دهد و به قول برخی از دوستان جلوه ی آتشین به تایر می دهد !!

با توجه به اینکه استقبال مناسبی از این محصول صورت گرفته بر آن شدیم با ارائه فایرتایر بصورت فروش اینترنتی افرادی که در سایر شهرها هستند نیز بتوانند فایر تایر اصلی را با قیمت واقعی خریداری نمایند. ضد آب ، ضد ضربه و مقاومت بالا در برابر گرد و غبار باعث شده افرادی که فایر تایر اصلی را خریداری کرده اند تا مدت ها از زیبایی بالای خودرو و وسیله ی نقلیه خود رضایت داشته باشند .

 
 
 

جنس چراغ فایر تایر LED بوده و به همین خاطر در کنار کیفیت مناسب نور نگرانی بابت سوختن لامپ فایر تایر وجود دارد فایر تایر نسل جدید وسایل اسپرت خودرو می باشد که می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی پرشام مارکت خریداری نمایید.

نصب فایر تایر بر روی والف تیوپ لاستیک صورت میگیرد و به همین دلیل این وسیله روی تمام تایر ها قابل نصب می باشد . انرژی فایر تایر از باتری های قدرتمند ساعتی تامین می شود که علاوه بر کوچکی و قیمت ارزان به دلیل تامین ولتاژ بالا و مصرف پایین LED فایر تایر تا مدت ها از نور این وسیله برای زیبایی چرخ خودرو لذت ببرید .
 
 
 
 
قیمت فایرتایر 7000 تومان می باشد که دو عدد فایر تایر سنسور دار صد درصد اورجینال برای شما ارسال خواهد شد
با توجه به اینکه نمونه های مشابه فایرتایر در بازار موجود است دقت کنید که فقط نمونه اصلی فایر تایر را از فروشگاه های معتبر مثل پرشام مارکت خریداری نمایید. فایر تایر خریداری شده از فروشگاه اینترنتی پرشام مارکت تا 7 روز گارانتی تعویض داشته و شما می توانید بعد از 7 روز بدون هیچ دلیلی و در صورت عدم رضایت از محصول ، فایر تایر خود را برگشت و هزینه را خود را به صورت کامل دریافت نمایید. با توجه به اینکه خرید اینترنتی در کشور عزیزمان ایران هنوز فراگیر نشده و خیلی از کاربران به این نوع خرید اعتماد ندارند فروشگاه پرشام مارکت با همکاری اداره پست اقدام به ارسال پستی فایر تایر به درب منزل شما کرده و بعد از تحویل کالا مبلغ سفارش را به مامور اداره پست پرداخت نمایید .
 
 
ماشین خود را مانند فیلم های هالیوودی جذاب کنید
چرخ هایی آتشین با فایر تایر اصل پایه بلند
ارسال به سراسر نقاط ایران
سازگار با هر نوع رینگ و لاستیک
با قدرت نور بالا و باورنکردنی
نگاه های دیگران را در شهر به اتومبیل خود بدوزید

خصوصیات فایر تایر اصل موجود در فروشگاه پرشام مارکت :

- کیفیت فوق العاده بالا

- محافظ های پایه بلند که باعث ایجاد نور بیشتر خواهد شد

- قابل استفاده در اتومبیل، موتور و دوچرخه

- دارای سنسور هوشمند حرکتی

- ضد آب و گرد و خاک

- دارای نوری شفاف و یک دست

- 100% اورجینال

- دارای 7 روز وارانتی