قالب پاپ شف

فروش قالب پاپ شف از سایت فروش اینترنتی پرشام با قیمت مناسب


توقف فروش

در صورت خرید 1 عدد از این محصول 20% (3,100 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

خرید اینترنتی و پستی قالب میوه پاپ شف pop chef اصل را بصورت مستقیم و با 20% تخفیف در بسته بندی اورجینال  بصورت مستقیم به همراه تمام لوازم جانبی(6 قالب جهت برش در شکلهای مختلف ( پروانه ، گل ، خورشید ، قلب ، دایره و ستاره ) و 25 سیخ بامبو ( سیخ چوبی ) ودفترچه پاپ شف با ایده های جالب) از این فروشگاه تهیه نمایید.پاپ چف یک وسیله ساده و کارآمد است که شما را قادر میسازد در کمتر از چند ثانیه و در 3 حرکت میوه ها و خوراکی ها را به شکلهای مختلف و با ضخامت های مختلف درآوید. فقط کافیست قالب جادویی پاپ شف  را بر روی میوه بفشارید و مخزن هوا را به قالب وصل کرده و فشار دهید تا خوراکی هایی با اشکال زیبا و خوشمزه داشته باشید و از خوردن آنها لذت ببرید.

 ویژگیها و مزایای قالب میوه پاپ شف Pop Chef :

استفاده راحت – فقط کافیست قالب را بر روی میوه فشار دهید و مخزن هوا را به قالب وصل کرده و فشار دهید

با درست کردن اشکال جالب از خوراکی ها از خوردن آنها لذت بیشتری ببرید

6 قالب با شکل ها و طول های مختلف تا 5 سانتی متر ، جهت ایجاد اشکال مختلف با ضخامت دلخواه

 

 

 

پاپ شف اصل

اطلاعات کلی در مورد قالب میوه پاپ چف:
 

پاپ چف نوعی شابلون میوه با کارایی بسیار ساده و سریع است که می تواند انواع میوه و حتی کیک و . . . را به اشکال زیبا و جذاب تبدیل کند. از آنجایی که در میوه آرایی و سفره چینی خانم ها از شکل های زیبای میوه ها استفاده می کنند پاپ چف راه حلی آسان و سریع را به شما معرفی کرده است. پاپ چف از دو قطعه تشکیل شده که بعد از کات کردن قطعات میوه و . . . آن را به داخل محفظه خود مکش کرده و اجازه تشکیل اشکال رنگارنگ را به صورت سطری می دهد و با فشردن دسته آن شکل های ساخته شده خارج می شود.

 

قالب میوه پاپ شف اصل با 20 درصد تخفیف

آیا می خواهید با کمترین هزینه میهمانی زیبایی داشته باشید؟!!آیا علاوه بر غذای سالم و خوراک سالم زیبایی به آنها نیز اهمیت می دهید؟!!پس حتماً این قالب تزیین را تهیه نمایید…میوه ها و غذاهای عاشقانه! با قالب میوه Pop

 

پاپ شف

پاپ چف در میوه آرایی:

میوه آرایی یکی از هنرهای پرطرفدار در بین خانمها می باشد و استفاده از وسایل میوه آرایی بسیار مرسوم است ، مجیک شف جدیدترین وسیله میوه آرایی در سال 2014 می باشد که به دلیل استفاده آسان و تولید شکل های زیبا از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. با پاپ شف تنها با 3 حرکت، سریع و آسان، میوه ها و غذاهای مورد علاقه خود را به اشکال هندسی مختلف در آورده و سفره ای زیبا برای خانواده خود فراهم سازید.



پاپ چف در سفره آرایی:

به غیر از میوه این دستگاه امکان تولید اشکال هندسی کیک و ژله را نیز دارد ! ژله ، کارامل ، کیک و دیگر خوراکی هایی از این قبیل نیز می توانند دارای اشکالی زیبا باشند با پاپ چف سفره ای زیبا و جذاب داشته باشید.

 

خرید پاپ شف

اگر برای میهمانی ها نگران ساده بودن سفره های خود هستید قالب زن و شکل ساز میوه پاپ شف popchef اشکالی زیبا و جالب از میوه ها را برای شما ایجاد میکند.یک وسیله جدید و جالب برای آشپزی …یک کم تنوع ظاهری میوه ها بدک نیست؟؟؟یک کم تنوع ظاهری میوه ها بدک نیست.اگر میخواهید سفره آرایی زیبایی داشته باشید و اگر کودکان شما میل به میوه ندارن حتما قالب میوه پاپ شف یا پاپ چف را خریدداری نمایید

 

 

خرید اینترنتی پاپ شف


پکیج پاپ چف دارای لوازم زیر می باشد :


1 مخزن هوای پاپ شف

6 قالب جهت برش در شکلهای مختلف ( پروانه ، گل ، خورشید ، قلب ، دایره و ستاره )

12 سیخ بامبو ( سیخ چوبی )

دفترچه پاپ شف با ایده های جالب

7 روز گارانتی تعویض کالا



زیبایی غذا و افزایش اشتها:

حتما شنیده اید که زیبایی مواد غذایی در افزایش اشتها تاثیر به سزایی دارد شاید برای شما بارها پیش آمده باشد که فرزندتان از برخی میوه جات بدشان بیاید و همین موضوع شما را آزرده خاطر می کند که فرزندتان برخی میوه جات را میل نمی کنند و از بهره مندی یک سری ویتامین محروم می باشند ، استفاده از قالب میوه جادویی POP CHEF کمک بسیاری به شما می کند تا میل به میوه خوردن را در فرزند دلبندتان افزایش دهید.



تهیه بشقاب رنگارنگ و زیبای میوه با پاپ چف

قابل استفاده برای تمام سنین

مناسب برای خانم های با سلیقه