یک عاشقانه ی آرام

پدیدآورنده: نادر ابراهیمی


توقف فروش

درباره کتاب:
عنوان : یک عاشقانه ی آرام
نویسنده : نادر ابراهیمی
انتشارات : نشر روزبهان
قطع : رقعی
نوع جلد : شومیز
تعداد صفحات : 240 صفحه
شابک:3-12-5529-964-978


یک عاشقانه ی آرام در مورد گیله مردی مبارز و سیاسی است که عاشق عسل دختر آذری زیبا و سیاسی مسلکی می شود . کل کتاب روند و مراحل و برنامه ریزی های زندگی مبتنی بر عشق این دوست . با زبانی شاعرانه بیان عشقی شاعرانه و زیبا . عاشقانی که سعی می کنند در لحظه لحظه با هم بودن عاشق هم باشند و نگذارند عشقشان به رخوت و عادت کشیده شود . عاشقانی که با زمان مبارزه می کنند .
قوت اصلی کتاب همان لحن و بیان فوق العاده زیبای نادر ابراهیمی است . کتاب قشنگیه البته اصلا و اصلا به گرد «بار دیگر شهری که دوست می داشتم» نمی رسه . اگه اوج هنر و اوج احساس اقای ابراهیمی را می خواهید متوجه بشید بهتره برید سراغ اون کتاب . اما اینم کتاب خوبیه . چهارچوبش لج در بیاره اما خوب جملاتش و نحوه بیانش زیباست عاشقانه است . در کل موضوع را نپسندیدم اما کلام را چرا . به خصوص که خفن در خدمت حکومت نوشته شده این موضوع رو اعصابمه دائم می گه به به جمهوری اسلامی یک حکومت کاملا مردمیه بهترین حکومت دنیاست وای دکتر ولایتی را بی محافظ دیدیم کجا دیگه همچین حکومتی پیدا می شه ... این عسل هم بدعنق بود و شوهرش هم خودخواه . می خواست عقیده اش را تحمیل کنه اما جملات زیبا بودند واقعا زیبا . اگه عاشقید حتما بخونیدش تا به حفظ عشقتون کمک کنه و اگه نیستید بخونید تا برای زیبا عاشق شدن آماده بشید .
البته اینم بگم عشق و سیاست را یک جورایی در کنار هم می بینه در این کتاب. شور و اشتیاق اولیه عشق و انقلاب و رخوت بعد از انقلاب و عشق را . اما به هر دو مثبت نگاه می کنه می گه می شه جلوی هر دو را گرفت . آقای ابراهیمی در ابتدا دانشجوی حقوق بودند اما این رشته را نیمه کاره رها می کنند و به سراغ رشته زبان انگلیسی دانشگاه تهران می رند .