هندزفری بلوتوث جبرا BT2045

فروش ویژه هندزفری بلوتوث جبرا مدل (BT2045 Jabra BT2045 USB Synchro Handsfree) در سایت فروش اینترنتی موبایل پرشام


توقف فروش

برای همه ما تابه حال بسیار پیش آمده است که در حین رانندگی و یا زمانی که دستتان بند است تلفن همراهتان به صدا در می آید و شما می خواهید حتما به تماسهایتان پاسخ دهید، هندزفری های بلوتوثی در مدل های متفاوت به همین منظور طراحی شده اند اما برخی از این مدل ها برای استفاده طولانی مدت بسیار مفیدترند. آنها باید دارای سری های بسیار نرم و انعطاف پذیر باشند و یا با آرگونومی گوش سازگاری داشته باشد. که در زیر به یکی از این مدل هندزفری ها اشاره می کنیم.
 
این هندزفری ساخت شرکت جبرا بسیار خوش ساخت و سبک می باشد. در طراحی BT2045 از تکنولوژی میکروفون دوگانه بهره می‌برد و نویز محیط را به صورت قابل توجهی کاهش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این هندزفری می‌توان به وجود فن‌آوری DSP برای ایجاد صدایی شفاف و رسا به همراه تنظیم خودکار حجم صدا نیز اشاره کرد. توسط این وسیله می توانید تا 8 ساعت مکالمه مداوم و 240 ساعت به صورت استندبای استفاده نمود.
  
 
 

نگاهی به ویژگی های جبرا BT2045
برای کار کردن حرفه‌ای در دنیای مدرن امروز چه در محل کار و چه در خیابان شما باید بتوانید با ارباب‌رجوع و یا همکاران خود ارتباط داشته باشید.
هندزفری بلوتوثی جبرا شیک و بدون سیم پاسخی است برای برقراری ارتباط تلفنی راحت و آسان هنگامی‌که در حال حرکت هستید. وقتی شما در حال مکالمه با شرکای تجاری یا دوستتان در خیابان‌های شلوغ هستید تکنولوژی حذف پژواک صدا و سروصدای اضافه به شما اطمینان می‌دهد که هر کلمه از مکالمات شما به‌وضوح شنیده می‌شود.
این هندزفری مجهز به بلوتوث نسخه 2.1 است که برای چندین ساعت (8 ساعت مکالمه و 240 ساعت در حالت استندبای) امکان مکالمه را می‌دهد. این دستگاه به‌آسانی به گوشی شما متصل می‌شود. این محصول قابلیت AVRCP را ندارد به همین دلیل قادر به پخش موسیقی نیز نمی باشد.


تفاوت این نوع با مدل دقیقا مشابه خودش این است که در آن مدل از AC برای شارژ هندزفری اما در این مدل از کابل USB براس شارژ استفاده می شود.

نمونه های دیگری از هندزفری های جبرا را در زیر می توانید با این محصول مقایسه نمایید.
مشخصات دیگر:وزن: 9.6 گرم - قابلیت شارژ با USB - قابلیت اتصال به دو گوشی 

    مشخصات کلی
    قابلیت پخش موسیقی
    قابلیت کنترل صدا و موزیک
    راهنمای صوتی
    مشخصات میکروفن
    قابیت Mute
    مشخصات دیگر
    وزن9.6 گرم
    ورژن بلوتوث2.1
    مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه8 ساعت
    مدت زمان شارژ باتری در حالت استندبای240 ساعت
    NFC
    مشخصات دیگر- قابلیت شارژ با USB
    - قابلیت اتصال به دو گوشی