گارد سامسونگ I9190 Galaxy S4 mini

بهترین نوع محافظ برای گوشی های سامسونگ گارد های ژله ای می باشند که با کمترین ایجاد تغییر ظاهری در گوشی بیشترین محافظت را از موبایل شما انجام می دهند ، به همین منظور فروشگاه پرشام موبایل نسبت به عرضه گارد ژله ای سامسونگ گلکسی S4 مینی اقدام کرده است


توقف فروش

با توجه به قیمت بالای گوشی های هوشمند و استفاده روزمره از موبایل در شرایط مختلف کاری ، محافظت از ضربه به بزرگترین چالش کاربران تلفن همراه تبدیل شده است ، استفاده از فیلیپ کاور ، گارد ، کیف لپتابی ، کیف کتابی ، آی فیس ، برچسبهای ضد ضربه و ضد خش و ... از جمله راه های حفاظت از گوشی در برابر ضربه می باشد .
 
گارد ژله ای سامسونگ گلکسی اس 4 مینی با توجه به طراحی ساده ولی منحصر به فردی که دارند یکی از محبوب ترین کاور های موبایل می باشند ، این گارد ها تمام بخش پشتی گوشی موبایل را می پوشانند و برآمدگی بسیار ظریفی روی گارد موجب حفاظت حداکثری گوشی در هنگام افتادن از دست می شود . خیلی از کاربران گوشی های هوشمند دلیل استفاده از گارد را کمترین ایجاد تغییر در ظاهر گوشی بیان داشته اند ، قابل شستشو بودن و انعطاف این نوع گارد محافظ نیز از جمله دیگر دلایل محبوب بودن آن است .
 
گارد سامسونگ  I9190 Galaxy S4 mini

گارد سامسونگ  I9190 Galaxy S4 mini از پلیمر سیلیکون با بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و به همین دلیل علاوه بر عمر بالا به مرور زمان شل و کدر نمی شوند

طراحی مناسب و حرفه ای این گارد باعث شده که کاربر بیشترین دسترسی را به دوربین، دکمه ها و تمامی پورت های ورودی و خروجی گوشی داشته باشد .



گارد گلکسی s4 MINI در دو طرح شفاف و مات در فروشگاه پرشام موبایل به فروش می رسد .

مناسب برای مدل های I9190 , I9195 , I9192