سریال حالت خاص

20,000 تومان

شماره مجوز : 155/94/100214



داستان این مجموعه موضوعات روز را در بر می گیرد و در اپیزودهای مختلف با مسائل پیرامونی زندگی شوخی می کند. داستان این مجموعه در آسایشگاهی خصوصی و بی رونق می گذرد که با ورود یک روانپزشک و همکاری سایر کارکنان آن دستخوش تحولاتی مثبت می شود.

بازیگران «حالت خاص» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: بیژن بنفشه خواه، یوسف تیموری، پوریا رحیمی سام، ملیکا شریفی نیا، الیکا عبدالرزاقی، پیمان فاطمی، سید مهرداد ضیایی و حسین محب اهری.

رضا شفیعی جم، نگار عابدی، روشنک عجمیان و علی صادقی هم به عنوان بازیگران مهمان در این مجموعه بازی کرده اند.

بیژن بنفشه خواه نقش دکتر وحید خان زاده را بازی می کند. او مدیر یک آسایشگاه است که در زندگی حرفه ای زیاد شکست خورده و حالا برای راه اندازی آسایشگاه انگیزه ای مضاعف دارد. یوسف تیموری در نقش دکتر کیوان رستگار برای دریافت مدرک تخصصی روان پزشکی در آسایشگاه مشغول به کار روی پایان نامه اش است. پوریا رحیمی سام در نقش تیمور، فوق دیپلم مکانیک دارد اما سر از شغل سرایداری آسایشگاه در آورده است.

ملیکا شریفی نیا نقش سعیده رشیدی را بازی می کند، او مسئول پذیرش است و بارها در کنکور شرکت کرده اما قبول نشده است. الیکا عبدالرزاقی در نقش لبخند باریک بین پرستار است و کارش را با دقت و وسواس فراوان انجام می دهد.