شمع پلاتینیوم کاهنده مصرف

بهترین شمع کاهنده مصرف سوخت ساخت آلمان


توقف فروش

خصوصیات این شمع منحصر به فرد مخصوص افرادی میباشد که کاهش مصرف براشون مهمه که این شمع بین 1تا2/7 لیتر در صد کیلومترکاهش داده البته به نوع خودرو بستگی دارد
مزایای شمع
1-افزایش شتاب
2-افزایش قدرت در سربالایی
3-کاهش مصرف خوب نصبت به کل شمعهای بازار
4- خوب روشن شدن خودرو اول صبح
5- تقویت کننده موتور خودرو هنگام کولر گرفتن

عمر شمع

در ایران بعضی از مکانیسین‌های اتومبیل ، به عمر شمع توجه کافی ندارند و تا زمانی که عیب ظاهری در کار موتور ایجاد نشود، تعویض آن را توصیه نمی‌نمایند. در حالیکه گاهی یک شمع کار کرده ، علاوه بر اینکه بطور ناگهانی ممکن است از کار بیفتد، به مقدار زیادی از قدرت موتور می‌کاهد. معمولا این کاهش بدون توجه کافی محسوس نیست. به علاوه یک شمع ضعیف می‌تواند به مقدار زیاد در طرز روشن شدن موتور ، مصرف سوخت ، میزان گرم کردن و کنش موتور و بالاخره در استهلاک و دوام موتور مؤثر باشد. بنابراین این شمع را باید به موقع تعویض کرد. معمولا کارخانجات سازنده شمع تعویض هر شمع را برای 15000 کیلومتر کار موتور توصیه می‌نمایند. در موقع سرویس اتومبیل و موتور ، شمعها هم باید بازدید شوند.

عوامل موثر در طول عمر شمع

در اثر سوختن شمع ، فاصله الکترودها تغییر پیدا می‌کند. فاصله الکترودها را با یک فیلتر آزمایش می‌نمایند و با یک اسباب کج کردن ، مانند دم باریک کوچک باید آن را به اندازه درست تنظیم کرد. معمولا برای تنظیم کردن الکترودها نباید با چکش روی الکترود زد، چون باعث شکستن آن می‌شود.