رم میکرو 64 گیگ integral

فروش ویژه مموری میکرو 64 گیگ پک دار سرعت بالا u1 کلاس 10 با گارانتی 5 ساله مارک integral


توقف فروش

اطلاح رم ( RAM ) به انواعی از حافظه اطلاق میشود که به جریان الکتریسیته وابسطه بوده و با قطع آن اطلاعات آن پاک می شود ولی در بین مردم و خیلی از کارشناسان حوزه فن آوری به جای مموری کارت یا کارت حافظه از عنوان رم استفاده میکنند و به دلیل عام بودن کلمه رم امکان دارد در متن پیش رو نیز از این عنوان برای انواع کارت حافظه استفاده گردد .
کارت های حافظه برای انواع لوازم الکترونیک از جمله موبایل ، دوربین ، تبلت و ... کاربرد دارند و بسته به دستگاه مورد استفاده انواع مختلفی از جمله میکرو ، اس دی و ... در حجم های 2 گیگ ، 4 گیگ ، 8 گیگ ، 16 گیگ ، 32 گیگ ، 64 گیگ و ... با برند های مختلفی از جمله توشیبا ، سونی ، کینگستون ( Kingston ) ، ترنسند ( Transcend ) ، سیلیکون پاور ، اِی دیتا ( ADATA ) ، سامسونگ ، سَندیسک ( SanDisk )  و پی ان وای ( PNY )  ، اینتگرال integral ) عرضه می شوند. امروزه مموری میکرو به دلیل سازگاری با گوشی های موبایل هوشمند یکی از پر کاربرد ترین انواع رم در بازار می باشد و همه روزه افراد زیادی انواع مختلف این مموری را خریداری میکنند. خرید رم موبایل به دلیل ذخیره سازی حجم وسیعی از اطلاعات ، فیلم و عکس شخصی و ... همیشه یکی از مهمترین دغدغه های کاربران تلفن همراه بوده است .
ظاهر تمام رم های میکرو مشابه با یکدیگر بوده و از این رو خرید برای یک فرد با اطلاعات عادی در این خصوص شاید کمی مشکل به نظر برسد بخصوص با وجود قیمت های متنوع در بازار به همین دلیل با کمک کارشناسان فروشگاه اینترنتی پرشام توضیحات مختصری در این باره ارائه میدهیم تا بتوانید با اطمینان نسبت به خرید اقدام فرمایید : مهمترین مشخصه هایی که باید در هنگام خرید رم میکرو به آن دقت کنید کلاس رم ، حجم ذخیره سازی اطلاعات و برند سازنده مموری کارت می باشد
در خصوص کلاس رم باید گفت گلاس بندی مموری ها از کلاس 2 تا کلاس 10 شروع می شود و برای سرعتهای بالاتر از کلاس 10 از عبارت Ultra استفاده می شود . رم میکرو کلاس 2 می تواند 2 مگابایت در ثانیه اطلاعات جابجا کند . یعنی فایل موزیک 3 مگابایتی را در 1٫5 ثانیه جابجا میکند . رم موبایل میکرو کلاس 10 می تواند در ثانیه 10 مگابایت را انتقال دهد . البته این مقادیر ، حداقل بوده و مموری میکرو کلاس 10 می تواند دیتا را با سرعت 13 یا 15 مگابایت بر ثانیه نیز جابجا کند .
در خصوص حجم ذخیره سازی توضیحات مختصری ارائه شد و برای درک بهتر 8 گیگ یا 16 گیگ به این شکل میشه توضیح داد که اگه حجم یک فایل موزیک را متوسط 3 مگابایت در نظر بگیریم در یک رم 8 گیگ حدود 2660 تا فایل صوت و در یک رم 16 گیگ حدود 5330 تا آهنگ قابل ذخیره سازی می باشد.



مشخصات رم 64 گیگ برند اینتگرال integral

- قابل استفاده در انواع گوشی های تلفن همراه که از کارت حافظه میکرو 64 گیگ به بالا پشتیبانی می کنند
- امکان ذخیره سازی تصاویر ویدیویی با کیفیت فول اچ دی - بدون افت کیفیت
- سرعت بالا در انتقال اطلاعات که موجب جلوگیری از هنگ کردن موبایل می شود
- کلاس 10
- گارانتی تعویض بی قید و شرط در صورت عدم تغییر ظاهری در مموری کارت

 

مشخصات فنی رم میکرو 64 گیگ integral :

* نوع کارت حافظه : microSDXC - میکرو اس دی

* استاندارد سرعت رم میکرو 64 گیگ : Class10

* ابعاد: 15x11x1 میلی متر

* دمای مناسب برای عملکرد با راندمان بالا : 0 تا 70 درجه سانتی گراد

* دمای نگهداری اطلاعات : 85 تا 40- درجه سانتی گراد

* سازگار با کلیه ی وسایل الکترونیک که از کارت های حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کنند / توجه داشته باشید در گوشی های اندرویدی باید گوشی با ظرفیت 64 گیگ سازگار باشد.

* قابلیت استفاده به عنوان مموری SDXC به وسیله خشاب استاندارد SDXC