گارد ژله ای سامسونگ نوت 4

با گارد سامسونگ گلکسی نوت 4 با کمترین تغییر ظاهری بیشترین محافظت از گوشی را داشته باشید


توقف فروش

با توجه به قیمت بالای گوشی های هوشمند و استفاده روزمره از موبایل در شرایط مختلف کاری ، محافظت از ضربه به بزرگترین چالش کاربران تلفن همراه تبدیل شده است ، استفاده از فیلیپ کاور ، گارد ، کیف لپتابی ، کیف کتابی ، آی فیس ، برچسبهای ضد ضربه و ضد خش و ... از جمله راه های حفاظت از گوشی در برابر ضربه می باشد .
 گارد ژله ای سامسونگ گلکسی نوت 4 با توجه به طراحی ساده ولی منحصر به فردی که دارند یکی از محبوب ترین کاور های موبایل می باشند ، این گارد ها تمام بخش پشتی گوشی موبایل را می پوشانند و برآمدگی بسیار ظریفی روی گارد موجب حفاظت حداکثری گوشی در هنگام افتادن از دست می شود . خیلی از کاربران گوشی های هوشمند دلیل استفاده از گارد را کمترین ایجاد تغییر در ظاهر گوشی بیان داشته اند ، قابل شستشو بودن و انعطاف این نوع گارد محافظ نیز از جمله دیگر دلایل محبوب بودن آن است .
 گارد سامسونگ  گلکسی نوت 4 از پلیمر سیلیکون با بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و به همین دلیل علاوه بر عمر بالا به مرور زمان شل و کدر نمی شوند. طراحی مناسب و حرفه ای این گارد باعث شده که کاربر بیشترین دسترسی را به دوربین، دکمه ها و تمامی پورت های ورودی و خروجی گوشی داشته باشد .

ویژگی های گارد ژله ای سامسونگ نوت 4
- ثابت بودن رنگ گارد با گذشت زمان
- محافظت کامل از کناره ها و پشت گوشی
- دسترسی کامل و راحت به کلیه ی کلید ها ، پورتها و دوربین گوشی
- جنس تمام پلاستیک
- ضربه گیری موثر و کارا
- قابلیت انعطاف کم برای نشکستن قاب و خود گوشی.
- حجم گوشی موبایل در آن افزایش چشمگیری ندارد.