برای حقیقت

پدیدآورنده: مرکز انقلاب اسلامی


توقف فروش

درباره کتاب
عنوان:برای حقیقت/ یادداشت های پژوهشگران نخستین دوره ی تربیت پژوهشگر معارف انقلاب اسلامی درباره نامه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی
انتشارات:‌ نسیم انقلاب(وابسته به موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی)
شابک: 0-4-93134-600-978
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
نوبت چاپ: اول / بهار 1395
تعداد صفحات: 176 صفحه
شمارگان: 500 نسخه


کتاب برای حقیقت (یادداشتهای پژوهشگران نخستین دوره‌ی تربیت پژوهشگر معارف انقلاب اسلامی درباره‌ی نامه‌ی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی) در 176 صفحه توسط معاونت پژوهش و آموزش مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی تحقیق و تدوین شده است.
برقراری نظام جمهوری اسلامی به تعبیر رسای بنیانگذار آن، حضرت امام خمینی(ره)، از نعمتهای بزرگ الهی بر مردم این سرزمین و تمامی مستضعفین جهان بوده است. مروری بر تاریخ پرافتخار این نهضت و شکل گیری نظام مقدّس جمهوری اسلامی به روشنی نقش و تأثیر اصل مترقّی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه‌ی حضرت امام(ره) و پس از آن حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی، را در هدایت انقلاب در کوران حوادث گوناگون روزگار نشان می‌دهد.
مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی که وظیفه‌ی حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری را برعهده دارد، در انجام همین وظیفه به انتشار کتابهای موضوعی به منظور نشر بیانات، دیدگاهها و رهنمودهای معظّمٌ‌له در مقاطع، مناسبتها و موضوعات مختلف می‌پردازد.
صدور دو نامه از رهبر معظّم انقلاب خطاب به جوانان کشورهای غربی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی و داخلی گذاشت. پژوهشگران نخستین دوره‌ی تربیت پژوهشگر معارف انقلاب اسلامی، برای تبیین برخی از ابعاد و لوازم نامه‌ی اوّل یادداشتهایی را به نگارش درآوردند که کتاب حاضر شامل برخی از آنهاست.
امید است با تبیین و ترویج بیانات معظّمٌ‌له، گفتمان انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا صادر و مقدّمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی (عجّل الله تعالی فرجه) گردد.