برچسب گلس سامسونگ J5

فروش ویژه برچسب محافظ ضد ضربه صفحه نمایش گلس گوشی سامسونگ J5 با قیمت بسیار مناسب و تخفیف ویژه خرید آنلاین ( قیمت این برچسب در بازار آزاد 18000 تومان می باشد که با 40 درصد تخفیف عرشه میگردد )


توقف فروش

توضیحات محافظ صفحه گلس گوشی سامسونگ J5

Glass Screen Protector For samsung J5

با ورود گوشی های هوشمند با صفحه ی نمایش بزرگ و یک تکه لمسی، خطر جدی که این اسمارت فون ها را تهدید می کرد آسیب دیدن صفحه نمایش به دلایل مختلفی از قبیل ضربه ،خط و خش و ... بود. پس سازندگان لوازم جانبی بر آن شدند که رویه ای به عنوان محافظ برای این دستگاه ها تعبیه کنند. شیشه های محافظ گلس از جدیدترین های این عرصه می باشند. این شیشه ها غیر قابل انعطاف و سطحی کاملا صاف و صیقلی دارند ،که هم در برابر ضربه و هم دربرابر خط وخش از صفحه نمایش محافظت می کنند.

 
  • محافظ صفحه نمایش شیشه ای گلس درجه یک تراش خورده صد در صد سازگار با گوشی شما

 

با خرید برچسب شیشه ای گوشی، گوشی موبایل خود را نسبت به ضربه و شکستگی تاچ بیمه کنید. با نصب این برچسب گلس گوشی روی دستگاه خود، از کیفیت تاچ شما به هیچوجه کاسته نمی شود و گوشی شما مثل قبل کار خواهد کرد اما تا حد زیادی گوشی شما در برابر ضربه مقاوم میگردد، همچینین این محافظ مانند برچسب ضد خش نیز عمل میکند. خرید برچسب ضد ضربه شیشه ای گوشی اقدامی هوشمندانه است و هزینه ی نگهداری گوشی را کاهش می دهد. برچسب های گلس گوشی ها دارای کیفیت های مختلف هستند و برچسب های بی کیفیت از حساسیت صفحه نمایش شما میکاهند یا به درستی روی دستگاه نمینشینند و بلند می شوند یا قدرت ضربه گیری آنها پایین و یا تراش خورده نیستند و دارای لبه های تیز هستند.
 

گوشی مورد استفاده : سامسونگ J5

کیفیت و وضوح بالا (HD)

برند محصول : Glass Pro Plus

مقاوم در برابر لک، اثر انگشت و چربی

دستمال میکروفایبر برای تمیز کردن سطح قبل از استفاده از گلس

نصب آسان و بدن دردسر با استفاده از راهنمایی های پشت جعبه محصول

دارای چسب سیلیکونی که پس از جداکردن محافظ صفحه لکه و اثری باقی نمی گذارد