به سوی قربانگاه

پدیدآورنده: غلام علی نسائی


توقف فروش

درباره کتاب
عنوان: به سوی قربانگاه/ 14 روایت از مردان جنگ
نویسنده: غلام علی نسائی
انتشارات:‌ نشر یازهرا(س)
شابک: 4-25-7594-600-978
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
نوبت چاپ: اول/ زمستان 1394
تعداد صفحات: 128 صفحه
شمارگان: 5000 نسخه

در مقدمه کتاب، غلامعلی نسائی آورده است: جنگ حس آدم ها را پرورش میدهد، اراده انسان را مستحکم، وضعیت فیزیکی و جسمی انسان ها را بهبود می بخشد،

ادمها را به سرعت به هم نزدیم کرده و درست در این لحظه است که انسان ها را محک میزند و اینجاست که سیر تحول وجودی انسان آغاز می گردد.

در شرایط عادی است که انسان با هر غفلتی رو بخواب میرود و تسلیم دلایل عقل می گردد، در زندگی روز مره است که برای اتخاظ هر تصمیمی به عقل رجوع می کنیم و اوست که بتو میگوید کدام راه درست است و کدام نادرست، منطق و عقلانیت با چهار جوب های منظمی که دارد،

همچون دستور الگریتم که مبنای زندگی را از پیش برای تو طراحی می کند، قربانگاه عشق این الگریتم را شکسته، دور از دسترس عقل تورا هدایت می کند و اینجاست که متوجه می شوی بزرگ ترین ترس هستی که مرگ نام دارد، در برابر عشق محو میگردد. این کتاب 14 خاطره از کسانی است که فهم بزرگی از روح اخلاص، همراه فداکاری را در جنگ دریافته بودند و همه این فراز و فرود ها را گذرانده و از آن عبور کرده و بسوی قربانگاه عشق پای نهاده اند.

در جنگ هم ترس بود، هم تقاضای شهادت، ولی آن سیر تحولی که بوجود آمده بود، آمادگی لازم را برای شهادت بوجود می اورد. اینان برای رسیدن به مقصد و مقصود نهائی از تمام خویش از نام و نشان، جان، از سیطره زمان گذشته، هر کسی که از اینهمه بگذرد، در محیط عنایت محظ خدا قدم میگزارد….