پکیج طلایی شماره 2 محصولات کادویی ویژه عید و روز عشق

پک طلایی شماره 2 شامل گردنبند کوروش اصل ، چراغ مطالعه LED ، خودکار نامرئی اصل و طناب ورزشی کنتوردار


توقف فروش

.
همیشه به هنگام مناسبت ها پکیج های کادویی برای خریدار یک غنیمت محسوب می شود. ما در پکیج نقره ای محصولات کادویی ویژه عید و روز دوست داشتن را برای شما آماده کرده ایم. این محصولات علاوه بر اینکه برای کادو و هدیه مناسب می باشند از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند.
.
.
•●♥ҳ̸Ҳ̸ҳ ( محصولات پکیج هدایای مخصوص عید و روز دوست داشتن ) ҳ̸Ҳ̸ҳ♥●•0·
.
1- گردنبند کوروش اصل: این گردنبند با گردنبند هایی که در بازار به نام گردنبند کوروش عرضه می شود متقاوت است. گردنبند کوروش اورجینال دارای ضمانت و گارانتی 2 ساله بوده و از آلیاژ درجه یک ساخته شده است. این گردنبند یک هدیه ویژه برای کـسی است که دوستش دارید.
.
2- چراغ مطالعه LED رومیزی نقره ای: این چراغ مطالعه شیک یک چراغ مطالعه کامل ال ای دی است که زیبایی و جلای خاصی به میز کار شما می دهد. این چراغ مطالعه بسیار پر نور است و علاوه بر کاربردی بودن یک وسیله زینتی نیز محسوب می شود.
.
3- خودکار نامرئی اصل: خودکار نامرئی یک خودکار شیک و زیباست که وقتی چیزی می نویسید نامرئی است ولی با نور مخصوص خودکار مشاهده می شود. این خودکار دارای نور تشخیص اسکناس نیز می باشد و مخصوص کادو و هدیه است.
.
4- طناب ورزشی کنتوردار: به همراه 3 محصول کادویی ذکر شده طناب ورزشی کنتوردار هدیه داده می شود. که با داشتن گیج مخصوص، تعداد پرش های شما را اندازه می گیرد و یک وسیله عالی برای ورزش اصولی می باشد.
.
چون شما در این بسته چند محصول را با هم به قیمت مناسب دریافت می کنید درحالی که اگر بخواهید تک تک این محصولات را تهیه کنید اختلاف قیمت زیادی مشاهده می کنید.
.
.
برای دریافت این محصول می توانید با کلیک روی خرید، سفارش را بصورت نقدی پرداخت کنید (که در این صورت شامل تخفیف می شوید) یا اینکه بصورت پستی درب منزل تحویل بگیرید و مبلغ آن را به مامور پست بپردازید.