دستگاه صافکاری آسان ماشین

دستگاه صافکاری آسان ماشین بهترین وسیله برای تعمیر زدگی ها و اثرات ناشی از تصادفات توسط آماتور ترین افراد راهکاری ارزان قیمت برای صافکاری ماشین


توقف فروش

دستگاه صافکاری ماشین با قیمت ارزان وسیله ای است کاربردی برای تعمیر و صافکاری انواع خودرو با کمترین هزینه که حتی آماتور ترین افراد نیز میتوانند به راحتی ماشین خود را صافکاری کنند . صافکار جادویی pops a dent یک صافکار دستی خانگی است که به کمک آن هر فرد بدون نیاز به تخصص خاصی قادر به انجام صافکاری بر روی ماشین خود خواهد بود.

ویژگی های صافکار pops-a-dent

طراحی منحصر به فرد

با دوام و کیفیت بالا

صرفه جویی در وقت و هزینه

بدون نیاز به تخصص خاص

بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا

کاربرد آسان و کارایی بالا

نحوه کار با صافکار جادویی 

دستگاه صافکار جادویی بدون آسیب رساندن به سطح ماشین قادر است تورفتگی های ایجاد شده بر روی درب اتومبیل در اثر برخورد با اتومبیل های دیگر،چرخ دستی،تگرگ و... را از بین ببرد.

صافکار جادویی به گونه ای انعطاف پذیر طراحی شده است و با حداکثر قدرت خود آن ناحیه فرو رفته را به بیرون می کشد.

برای نتایج بهتر باید چسب حرارتی تفنگی را  بیش از 5 دقیقه حرارت دهید

باید سطح آن ناحیه از ماشین را به کمک سشوار و یا به روش دیگری گرم کنید مقدار درجه حرارت ایده آل جهت انجام این کار 65-85 درجه فارنهایت می باشد.

پد چسب پاپ a دنت به گونه ای طراحی شده است که پس از اتمام کار مانع از باقی ماندن چسب بر روی سطح ماشین خواهد شد.

صافکار جاودیی ماشین به گونه ای اختراع شده است که با توزیع فشار به طور مساوی به سراسر خود از خطر آسیب های اضافی و یا فرورفتگی بیشتر ماشین جلوگیری می کند.

صافکار جادویی خودرو طراحی شده است تا شما با پرداخت کمترین هزینه ممکن به صورت دستی و خانگی به انجام صافکاری خودرو خود بپردازید.