رژلب مایع دوسه Doucce

شرکت دوسه یکی از مشهورترین برند های لوازم آرایشی است و سایت فروش اینترنتی پرشام رژ دوسه را با قیمتی بسیار مناسب و با تخفیف 50 درصدی و به قیمت خرید وارداتی با امکان ارسال رایگان به فروش می رساند


توقف فروش

استفاده از لوازم آرایشی از ابتدای خلقت انسان رواج داشته و در سالیان دور خانم ها برای داشتن صورت زیبا از مواد طبیعی استفاده میکردند با گذشت زمان به تدریج شرکتهای آرایشی تاسیس تا با استفاده از مواد طبیعی مواد آرایشی را بصورت عمده راوانه بازار کنند .
تحقیقات تخصصی در رابطه با آرایش ثابت کرده که لب دومین عضو صورت است که پس از چشم ها در نگاه اول جلب توجه میکند به همین دلیل انتخاب یک رژ لب مناسب می تواند تاثیر بسیار بالایی در زیبایی صورت داشته باشد


نحوه استفاده رژلب مایع دوسه

ابتدا رنگ رژ لب را که بر اساس فرمول پیشرفته رنگ ثابت تهیه شده استفاده و سپس لایه مرطوب‌کننده را روی لایه رنگی بمالید. رنگ رژ لب دوسه به صورت نور انعطاف‌پذیر رنگینی روی لب‌ها قرار می‌گیرد و موجب زیبایی دوچندان لب ها می گردد .
متخصصان زیبایی توصیه کرده اند که برای به دست آوردن زیبایی بیشتر قبل از استفاده از رژ لب از ویتامین E استفاده کنید تا با مرطوب شدن و تغذیه لب ها موجب جلوگیری از ترک خوردن و خشکی لب ها شوید همچنین توجه داشته باشید که استفاده از رژلب های کهنه موجب پوسته شدن لب ها می شود .


مشخصات رژ لب دوسه
حاوی 90% عناصر نرم‌کننده
جلوگیری موثر از خشگی لب ها
با قدرت درخشندگی بالا
ماندگاری بالا تا 72 ساعت
دارای برق لب برای درخشش دادن به رنگ مات رژلب

نام فارسی محصولرژ لب مایع با دوام دوسه
کشور صاحب برندآمریکا
نام لاتین

Doucce Lip Stain

ماندگاری72 ساعت
حالت مادهمایع
نمای نهاییبراق
ضد آفتابندارد
ضد آبندارد
ویتامینهندارد
بدون بوندارد
پروانه بهداشت794951278853673
  
نوع حلّالپاک‌کننده آرایش معمولی
مناسب جهتخانم ها
زمان استفادهروز و شب
لوازم همراهبراق کننده لب
نوع عملکردقلمویی
سایر ویژگی هادارای 90% عناصر نرم کننده- جلوگیری از خشکی لب ها