لحظه های بی تو بودن

پدیدآورنده: رضا اخوی


توقف فروش

درباره کتاب:
عنوان :
لحظه های بی تو بودن / راهکارهای کنترل جنسی برای نوجوانان و جوانان
نویسنده : رضا اخوی
ناشر: انتشارات جمکران
شابک: 5-397-973-964-978
قطع : رقعی
نوع جلد : شومیز
نوبت چاپ : اول / زمستان 1394
تعداد صفحات : 187 صفحه
شمارگان : 1000 نسخه


کتاب «لحظه‌های بی تو بودن» شامل راهکارهای کنترل جنسی برای نوجوانان و جوانان به تازگی، به قلم رضا اخوی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است.

نویسنده کتاب درباره آن، این توضیح را ارائه می کند که «نوشتار پی رو به این امید نگاشته شده که بتواند با نگاهی واقع بینانه، گام هایی موثر و راهکارهایی قابل اجرا فرا روی خداباوران نوجوان و جوان بگشاید تا با واقع نگری، به مسیر انتخابی خویش بنگرند و اگر احساس کردند به خطا رفته اند، بازگردند، پیش از آنکه دیر شود.»

این کتاب 3 فصل اصلی دارد که به ترتیب عبارت اند از: دومینو، افکار پلاستیکی و سنسور گناه که پس از این فصول، تعدادی از احادیث مربوط به غریزه جنسی و کنترل شهوت با ترجمه درج شده اند.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

مگس وقتی وجود شیرینی یا آلودگی یا زخمی را حس نماید، با روشن کردن موتور جست و جو، با سرعت به سوی شکار و طعمه بال می گشاید. آن گاه که در ذهن آدمیان نیز از طریق نگاه های آلوده، تماس فیزیکی یا عاطفی با نامحرم، افکار و تخیلات شهوانی و ... شیرینی شیطان پسند، زخم معنوی و چرک گناه ایجاد شود، طمع شیطان گُل کرده و با سرعت حاضر می شود تا با نشستن سر سفره فکر و دل آنها، بر بیماری دوری از خدا بیفزاید.

امام علی(ع) می فرمود: اگر می خواهید شهوات و افکار شیطانی را از سفره فکر و ذهن خود دور کنید، ورودی ها را کنترل نمایید و اجازه ندهید با نگاه حرام و افکار و تخیلات جنسی، سفره گناه پهن شود و شیطان، مهمان ناخوانده این سفره گردد. آنجا که فرمود: «نعم صارف الشهوات غض الابصار؛ فروبستن چشم، بهترین وسیله و عامل برای روی گردانی از شهوات و امیال جنسی است.»