مبانی مدیریت عاشورایی

پدیدآورنده: سید علی اصغر علوی


توقف فروش

درباره کتاب:
عنوان :مبانی مدیریت عاشورایی/ روش شناسی و رویکردها
پدیدآورنده: سیدعلی اصغر علوی با مقدمه دکتر علی رضاییان
ناشر: بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)
شابک: 1-6-94790-600-978
قطع : رقعی
نوع جلد: شومیز
نوبت چاپ: اول/ 1393
تعداد صفحات: 357 صفحه
شمارگان: 3000 نسخه

در این اثر، رابطۀ سیره‌پژوهی در حوزۀ عاشورا و مطالعات قرآنی تبیین شده، دیدارها، نامه‌ها، خطبه‌های حضرت امام حسین (علیه السلام) تشریح گردیده و به نظریات و رویکردهای مدیریت عاشورایی پرداخته و سرانجام جایگاه رهبری در منظومۀ بحث گفت‌وگو را تبیین کرده است.
امید است مدیران با آشنایی با این آثار، رابطۀ فلسفۀ خلقت، فلسفۀ عاشورا و فلسفۀ انقلاب اسلامی را به طور ملموس دریابند و چگونگی تلفیق منطق و عاطفه را فراگرفته و خستگی‌ناپذیری در دستیابی به هدف را تجربه کنند و تمدن‌سازی اسلامی را با اتکا به حرکت عاشورا آغاز نمایند تا ایده‌آل ظهور اتفاق افتد.
بخشی از «مقدمه» کتاب :
کتاب مبانی مدیریت عاشورایی بر اساس این هدف شکل گرفته است که به صورت یک دایره المعارف، محوری‌ترین مباحث مربوط به حوزۀ مدیریت عاشورایی را جمع‌آوری کند و در یک قالب معین و مشخص ارائه دهد. ضرورت چنین کاری، فقدان متن آموزشی مفید در حوزۀ مدیریت عاشورایی بود. این اثر درصدد است که گسست و حفرۀ فقر محتوایی را که در این حوزه وجود دارد، پر کند. به این دلیل، کلیۀ معارف عاشورایی در منابع مختلف اعم از کتاب و مقاله در فضای مجازی و غیرمجازی به کار گرفته شده‌اند. کوتاه سخن آن‌که در وهلۀ نخست تلاش بر این بوده که یک دایره‌المعارف خوب از معارف عاشورایی با مسائل رشتۀ مدیریت و تمرکز بر روش‌شناسی و رویکردها در این مجموعه گردآوری شود.