خرید بلز کودک

ساز بلز برای کودک، دارای 8 نت موسیقی، ابعاد 25*12*8 سانتی متر، بهترین وسیله برای پرورش ذهن کودک


توقف فروش

در صورت خرید 10 عدد از این محصول 12% (2,640 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

خرید بلز کودک :

فراگیری موسیقی و اجرای آن یکی از ابزارهایی است که در تعلیمات کودک همیشه توصیه می شود. موسیقی تاثیر زیادی در پرورش ذهن کودک و همچنین سلولهای خاکستری مغز دارد. تحقیقات نشان داده است در صورتی که فراگیری موسیقی از کودکی آغاز شود باعث می شود مغز قوه تجزیه و تحلیل بیشتری پیدا کند و وقتی کودک بزرگ شود جز افرادی می شود که سرعت تصمیم گیری و درکشان از محیط اطراف و وقایع آن بسیار بالاست. ساز بلز یکی از سازهایی است که مورد علاقه همه کودکان است و نواختن آن برای کودک لذت دارد. بلز برای کودکان یک اسباب بازی نیست بلکه وسیله ای است که بتوانند احساسات خود را با آن بیان کنند. در واقع با خرید بلز کودک می توانید بستری را ایجاد کنید تا فرزندتان بتواند استعدادهای خود را پرورش دهد. قیمت بلز کودکان در مقایسه با کارایی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد. از طرق دیگر شما با خرید اینترنتی بلز کودک می توانید بچه را از بازی های رایانه ای و دنیای مجازی نیز تا حدی دور نمایید. در ادامه ویژگی های این محصول و نحوه خرید بلز چوبی را می بینیم:

بلز برای کودکان و مشخصات خرید بلز چوبی :


این ساز بلز از قرار گرفتن 8 صفحه فلزی روی پایه های چوبی درست شده است.

با ضربه زدن مضراب های چوبی روی صفحه های فلزی آنها به ارتعاش در آمده و نت های موسیقی (دو ر می فا سل لا سی ) اجرا می شوند.

اندازه این سایز شامل ارتفاع 23 سانتی متر، ضلع پایینی 12 سانتی متر و ضلع بالایی 8 سانتی متر می باشد.

پشت جعبه این محصول آموزش آهنگ تولدت مبارک توسط ساز بلز آورده شده است.





قیمت: 22000 تومان

 

 

قیمت بلز کودکان در مقایسه با دیگر لوازم کودک بسیار مقرون به صرفه است و شما می توانید با خرید اینترنتی بلز یک وسیله ارزشمند را به کودک خود هدیه دهید.


با توجه به غرق شدن کودکان در دنیای بازهای کامپیوتری و فضای مجازی بودن این چنین وسیله هایی باعث شکوفایی استعدادهای ناب فرزندان خواهد شد.


شما می توانید ساز بلز کودک را به عنوان یک هدیه کاربردی در مناسبت های مختلف کادو دهید.


این محصول در بسته بندی زیبا همانطور که در شکل فوق می بینید ارسال می گردد



روش خرید:  جهت خرید پستی بلز روی دکمه خرید پستی کلیک کرده سپس فرم ثبت مشخصات را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید

روش خرید اینترنتی ساز بلز :  شما می توانید در قسمت آخر فرم ثبت سفارش گزینه پرداخت آنلاین را انتخاب کنید هزینه محصول را بصورت نقدی پرداخت نمایید و در قسمت پیغام یک جمله برای کسی که می خواهید بنویسید تا ما این محصول را بصورت کادو برای ایشان ارسال نماییم


 




طول : 25 سانتی متر
عرض بالایی : 12 سانتی متر
عرض پایینی : 8 سانتی متر
جنس پایه : چوب
تعداد نت ها : 8 نت
رده سنی : کودک و نوجوان
کاربرد : نواختن موسیقی کودک، پرورش ذهن و خلاقیت کودک