ژل جادویی تمیز کننده Super Clean

ژل جادویی تمیز کننده Super Clean تمیز کننده و ضد عفونی کننده لپ تاپ، دکمه های تلفن، کنترل تلویزیون و صفحه کلید دیگر پلیرهای خانگی


توقف فروش

در صورت خرید 12 عدد از این محصول 15% (1,425 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

وقتی در منزل شروع به نظافت می کنیم برای تمیز کردن هر جسم و مکانی از یک وسیله تمیز کننده استفاده می کنیم فرش را جارو می کنیم سرامیک را طی می کشیم روی میزها و کابینتها را با دستمال تمیز می کنیم اما بعضی از به اصطلاح سوراخ سمبه ها براحتی تمیز نمی شوند و خاک آنها به خوبی گرفته نمی شود برای حل این مشکل ما به شما ژل جادویی تمیزکننده را معرفی میکنیم:


http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/gel7.jpg

قیمت: 9500 تومان
 
 
 


 
ویژگیهای ژل تمیزکننده جادویی:

1- ژل تمیز کننده جادویی یک ژل ضدعفونی کننده است که با خاصیت چسبناک خود گرد و غبار و جرمها را از لابلای وسایل بیرون می کشد و آنها را ضد عفونی میکند.
 
2- ژل تمیزکننده super clean مناسب برای تمیز کردن کیبورد لپ تاپ، کامپیوتر، کنترل تلویزیون، دکمه های تلفن و سایر پلیرهای خانگی و هر فرورفتگی و برآمدگی در وسایل که براحتی قابل تمیزکردن نیستند.


http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/gel5.jpg
قیمت: 9500 تومان
 
 
 


 
3-  ژل پاک کننده کیبورد را می توانید برای تمام سطوح و وسایل بکار ببرید و جرم و غبار آنها را براحتی از بین ببرید.

4- ژل ضدعفونی کننده یک وسیله مناسب برای تمیزکردن و ضد عفونی کردن اجزای داخل ماشین است .



http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/gel359059acc6411e.jpg
قیمت: 9500 تومان
 
 
 


 
نکته: هرگز ژل تمیزکننده را روی سطح مالش ندهید فقط آن را روی سطح آلوده قرار دهید و با کمی فشار آلودگی و جرم آنها را از بین ببرید.

 
5- شرایط نگهداری ژل تمیز کننده  super clean : ژل تمیز کننده را در جای خشک دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید دقت کنید هرگز این ژل در دسترس بچه ها نباشد و پس از هر بار استفاده آن را دوباره در پاکت خود قرار دهید و در آن را محکم ببندید.

 
6- توجه: برای اینکه ژل خاصیت چسبندگی خود را حفظ کند در هنگام استفاده از ژل دقت کنید که دستتان کاملا خشک باشد.



http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/gel2590599e33f6e1.jpg
قیمت: 9500 تومان
 
 
 


 
روش خرید:  جهت خرید ژل تمیز کننده روی دکمه خرید پستی کلیک کرده سپس فرم ثبت مشخصات را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید

روش خرید آنلاین ژل تمیز کننده جادویی :  شما می توانید در قسمت آخر فرم ثبت سفارش گزینه پرداخت آنلاین را انتخاب کنید هزینه محصول را بصورت نقدی پرداخت نمایید و در قسمت پیغام یک جمله برای کسی که می خواهید بنویسید تا ما این محصول را بصورت کادو برای ایشان ارسال نماییم