بطری آب ورزشی مسافرتی

بطری آب ورزشی فانتزی یک شیشه آب نیم لیتری مناسب برای باشگاههای ورزشی، سفر، پیاده روی، محل کار، مدرسه و دانشگاه و.... می باشد.


توقف فروش

در صورت خرید 12 عدد از این محصول 15% (1,425 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

نوشیدن آب در هر زمانی و در هرسنی برای بدن بسیار مفید است. نوشیدن آب در رفع بسیاری از بیماریها مانند عفونت مثانه، بیماریهای کلیه و ....بسیار موثراست. آب پوست ما را شفاف می کند و به رنگ و روی ما جلا می بخشد.

اکثر افراد برای نوشیدن آب و به همراه داشتن آن از بطری های پلاستیکی استفاده می کنند که نتیجه خوبی را برای سلامتی بدن ندارد بطری های پلاستیکی نه تنها باعث بو گرفتن آب می شوند بلکه مواد و ترکیباتشان نیز برای بدن مضر می باشد.


http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/ghom5-300x300.jpg

قیمت: 9500 تومان
 
 



بطری های شیشه ای همیشه یک انتخاب خوب برای نگهداری آب می باشند شما می توانید بطری آب شیشه ای را در باشگاههای ورزشی، پیاده روی، محل کار، مدرسه و دانشگاه و همچنین اردو وسفر همراه خود ببرید و از نوشیدن آب سالم و گوارا لذت ببرید.


 
ویژگیهای بطری آب ورزشی فانتزی:

بطری شیشه ای، یک شیشه آب شفاف نیم لیتری بسیار سبک و وزن آن تنها 215 گرم است. درب فلزی دارد و واشر آن مانع از چکه کردن آب می شود. دارای بند همراه است که می توانید از آن برای دست گرفتن یا آویزان کردن شیشه استفاده کنید.



http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/ghom2.jpg

قیمت: 9500 تومان
 
 


 
شیشه آب فانتزی ورزشی دارای یک محافظ پارچه ای ضخیم است که هم از شکستن شیشه جلوگیری می کند و هم دمای آب را تا حدودی حفظ می کند یعنی مثلا آب سرد در آن دیرتر گرم می شود و یا بالعکس.
 
با خرید بطری آب ورزشی فانتزی دیگر موقع نوشیدن آب بوی پلاستیک به مشامتان نمیخورد و از سلامت آب اطمینان دارید.


http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/ghom3.jpg
قیمت: 9500 تومان
 



با خرید اینترنتی بطری آب ورزشی محصول را 2 الی سه روز کاری بعد از سفارشتان درب منزل دریافت کنید.


این محصول دارای طرحهای مختلف است که در صورت موجود نبودن طرح مورد نظر انتخاب طرح برای ارسال به صورت رندوم انجام میشود





روش خرید:  جهت خرید بطری آب ورزشی روی دکمه خرید پستی کلیک کرده سپس فرم ثبت مشخصات را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید

روش خرید آنلاین بطری آب ورزشی:  شما می توانید در قسمت آخر فرم ثبت سفارش گزینه پرداخت آنلاین را انتخاب کنید هزینه محصول را بصورت نقدی پرداخت نمایید و در قسمت پیغام یک جمله برای کسی که می خواهید بنویسید تا ما این محصول را بصورت کادو برای ایشان ارسال نماییم