چراغ خواب و دور کننده پشه و مگس تیراژه

چراغ خواب و فراری دهنده پشه و مگس تیراژه بهترین وسیله برای دفع حشرات مزاحم از محل زندگی و کار شماست. با دور کننده حشرات تیراژه آرامش را به خانه خود هدیه کنید.


توقف فروش

در صورت خرید 10 عدد از این محصول 10% (2,950 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز


دستگاهی که می خواهیم به شما معرفی کنیم چراغ خواب و فراری دهنده پشه و مگس تیراژه است. این چراغ خواب تیراژه علاوه بر اینکه یک چراغ خواب دو حالته با نور سفید و آبی است باعث فراری دادن مگس و پشه می شود. دور کننده حشرات تیراژه بهترین وسیله برای رهایی از شر حشرات مزاحم است.

ما همیشه برای در امان ماندن از مزاحمت حشرات، پشه  و مگس دنبال راهی هستیم. راه های مختلف را هم امتحان کرده ایم مانند اسپری های حشره کش، قرص های حشره کش و استفاده از سموم مختلف. هر کدام از این روشها تاثیر بسیار کمی داشته و اثرات مخربی که روی محیط زندگی ما می گذارند به مراتب زیاد و خطرناک است.

http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/tirajeh3.jpghttp://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/tiraj3.jpg

توجه کنید که این دستگاه غیر قابل مقایسه با نمونه های چینی است و داشتن یک سال گارانتی و تضمین کیفیت از سوی شرکت تیراژه گواهی کارایی بالای آن می باشد.

دستگاه دفع کننده حشرات تیراژه با ایجاد فرکانس های صوتی ( آلتراسونیک یا فراصوت ) که در محدوده شنوایی انسان و حیوانان خانگی (سگ، گربه، پرنده ها) نیستند باعث می شود که اعصاب حشرات موذی تحت تاثیر قرار بگیرد و آنها از محل زندگی ما دور شوند.

مشخصات فنی چراغ خواب فراری دهنده حشرات تیراژه:

- دارای 12 LED با نور بسیار مناسب برای چراغ خواب
- دارای کلید سه حالته برای خاموش کردن و تغییر رنگ نور چراغ خواب به آبی یا سفید
- مناسب برای مکان هایی با ارتفاع سقف 4 متر
- بدون ضرر برای انسان، حیوانات خانگی و یا دستگاه های الکترونیکی


http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/tiraj1.jpg
http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/tiraj4.jpg

روش کار با دستگاه:
شما کافی است که این دستگاه را به پریز برق متصل کنید و از آن به بعد تاثیر فراری دهندگی آن شروع به کار می کند. همچنین نیاز نیست که لامپ چراغ خواب آن روشن باشد همین که دستگاه به برق متصل باشد خاصیت دفع کننده حشرات آن عمل می کند.

مزیت های خرید چراغ خواب فراری دهنده حشرات تیراژه:
شما با خرید این محصول برای همیشه از دست مزاحمت های پشه و مگس در منزل یا محل کار راحت می شوید.
همچنین علاوه بر آن یک چراغ خواب بسیار زیبا دارید که می توانید نور آن را به سفید یا آبی تغییر دهید که فقط ارزش همین چراغ خواب به اندازه مبلغی است که شما برای این دستگاه می پردازید.
با توجه به کارایی دو منظوره دستگاه دافع حشرات تیراژه قیمتی که برای آن منظور شده واقعا به صرفه است.

http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/tiraj6.jpg


http://d20.ir/14/Images/843/Large/tazmin.pngگارانتی و تضمین این محصول:
چراغ خواب دفع کننده حشرات تیراژه به مانند دیگر محصولات شرکت تیراژه دارای ضمانت یکساله می باشد. چنانچه هر گونه مشکلی برای دستگاه پیش بیاید بی هیچ قید و شرطی یک نمونه دیگر به شما تقدیم می شود.

شرایط عودت در صورت نپسندیدن دستگاه:
با توجه به اینکه ما به کیفیت محصولات تیراژه ایمان داریم، چنانچه به هر دلیلی از دستگاه ناراضی بودید و آنرا نخواستید می توانید طی مدت هفت روز آن را به فروشگاه مرجوع کنید و مبلغ پرداختی خود را دریافت نمایید.


http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/tiraj5.jpg

سفارش و دریافت این دستگاه:

پس با توجه به گارانتی و پشتیبانی یک ساله این محصول هیچ نگرانی از بابت خرید آن وجود ندارد. پس همین جهت دریافت این محصول، دکمه سفارش محصول را کلیک کنید و آنرا به سبد خرید خود اضافه نمایید. پس از پر کردن فرم سفارش در کمترین زمان ممکن آنرا درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.