سفارش پستی سریال ترکی از بوسه تا عشق DUDAKTAN KALBE در تهران و شهرستان ها

فروش پستی سریال ترکی از بوسه تا عشق DUDAKTAN KALBE فروش اینترنتی سریال ترکی از بوسه تا عشق DUDAKTAN KALBE سفارش پستی سریال ترکی از بوسه تا عشق DUDAKTAN KALBE سفارش اینترنتی سریال ترکی از بوسه تا عشق DUDAKTAN KALBE خرید پستی سریال ترکی از بوسه تا عشق


توقف فروش

فروش سریال ترکی از بوسه تا عشق
/DUDAKTAN KALBE در تهران و شهرستان ها با کیفیت عالی 


فرمت: DATA
کیفیت: عالی
سال ساخت: 2007 و 2008
شبکه: SHOW TV
تعداد قسمت ها: 150 قسمت 
نوع DVD : پرینکو اورجینال
مدت تحویل : بین 3 الی 7 روز کاری
نحوه تحویل کالا : 
ابتدا کالا را درب منزل از مامور پست تحویل گرفته ، سپس همانجا هزینه را به خود مامور پست پرداخت نمایید. 



خلاصه سریال:

سریال از بوسه تا عشق بر اساس یک رمان مشهور ساخته شده است. این رمان را یکی از نویسندگان معروف درام در ترکیه نوشته است. در داستان کلی این سریال شخصیت های اصلی تعداد چهار نفر است به نام آنها کنان ، لامیا ، سمیل و کاویدان میباشد.
حسین کنان موزیسین موفقی است که کودکی تلخ و همراه با فقری داشته است پدر او در زندان خودکشی کرده و دایی اش او را بزرگ کرده است. او در ابتدا عاشق دختری به نام لیلا می شود ولی او را ول می کند تا به سفر دور دنیا برود تا ویالونیست معروفی بشود و در این فاصله سمیل پسر دایی اش با لیلا ازدواج می کند. لیلا سمیل رو دوست نداره و سمیل منتظر روزی است که لیلا کنان رو فراموش کنه و عاشقش بشه.
نقش اصلی سریال دختری به نام لامیا است که عاشق کنان و هنرش می شود و همیشه از او حمایت می کند والدین او هم مرده اند و او با فامیلش که با او مثل یک خدمتکار رفتار می کنند زندگی می کند. کنان با اینکه عاشق لامیدا است اما نمی خواهد سطح اجتماعی پایین او به شهرتش ضربه بزند و همیشه لامیدا را ااز خود دور می کند. سر انجام کنان با کاویدان ازدواج می کند. او دختر یک خانواده ثروتمند و تاجر است اما در روز عروسی همش چهره لامیدا را به جای عروس می بیند.
لیلا که با سیمیل ازدواج کرده بود می میرد و سمیل عاشق لمیدا می شود . کنان پنهانی از لامیدا صاحب یک دختر می شود در نهایت سیمیل با لامیدا ازدواج می کند و کنان از شدت عشق خودکشی میکند.
http://d20.ir/14/Images/2735/Small/b5299909f6b570da8ea550bbb077c33a.jpg