سفارش پستی سریال عمر گل لاله LALE DEVRI در تهران و شهرستان ها

فروش پستی سریال عمر گل لاله LALE DEVRI فروش اینترنتی سریال عمر گل لاله LALE DEVRI سفارش پستی سریال عمر گل لاله LALE DEVRI سفارش اینترنتی سریال عمر گل لاله LALE DEVRI خرید پستی سریال عمر گل لاله LALE DEVRI خرید اینترنتی سریال عمر گل لاله LALE DEVRI


توقف فروش

فروش پستی سریال عمر گل لاله
LALE DEVRI در تهران و شهرستان ها با کیفیت عالی



اطلاعات سریال عمر گل لاله :
فرمت : دیتا
کیفیت : HD
زبان : دوبله فارسی
تعداد قسمت ها : 309 قسمت کامل
نوع DVD : پرینکو اورجینال

مدت تحویل : 
بین 3 الی 5 روز کاری
نحوه تحویل کالا : 
ابتدا کالا را درب منزل از مامور پست تحویل گرفته ، سپس همانجا هزینه را به خود مامور پست پرداخت نمایید. 




اطلاعات عمومی سریال عمر گل لاله :

نام سریال : عمر گل لاله

کشور : ترکیه

سال : 2010

ژانر : درام

کارگردان : Merve Girgin

بازیگران : Tolgahan Sayisman ، Serenay Sarikaya ، Selen Soyder ، Emina Sandal ، Hatice Aslan ، Kenan Bal ، Gul Onat

نویسنده : Berfu Soner ، Eylem Canbolat ، Isil Sonmez Sarhan ، Sema Ergenekon ، Sebnem Citak






خلاصه سریال عمر گل لاله:
این سریال، راوی روابط ناسالم یک مادر و دختر و همچنین دو خواهر در یک خانواده[1] است. لاله دختر خانواده و خواهرش (یشیم) و مادرش (زمرت) محور اصلی داستان این سریال هستند.

داستان با افرادی از دو خانواده شکل می‌گیرد، یکی خانواده‌ای موفق که به تازگی از کایسری به استانبول آمده و دیگری خانواده‌ای سابقاً بسیار سرشناس که بعد از مرگ پدر در خطر ورشکستگی مالی قرار گرفته‌اند.
خانواده تاشکیران: خانواده‌ای با اصل و نسب و پیچیده از استانبول است. بعد از مرگ پدر، تجارت آنها با ناکامی‌های بسیاری مواجه می‌شود و این خانواده را تا مرز ورشکستگی کامل پیش می‌برد. مادر سیاست‌پیشهٔ خانواده تمام تلاش خود را می‌کند تا با انواع دسیسه چینی، کلاس و ابهت خانواده را در مقابل اطرافیان حفظ کند.
این سریال داستانی پر از جدال و مشاجره، همچنین حقه و دسیسه است.
خانواده ایلگاز: خانواده محافظه‌کارتر، از کایسری که موفق هستند. مادر و عموی دمدمی مزاج و جاه طلب و البته پایبند به رسم و رسوم سنتی خانواده هر کاری می‌کنند تا اعضای خانواده را آن طور که دلشان می‌خواهد دور هم نگه دارند.
عشق بین لاله(دختر زمرت تاشکیران) و چینار (پسر خانوادهٔ مقابل یعنی ایلگاز) منجر به ازدواج آنها می‌شود، و مرزها را در خانواده‌ها از بین می‌برد.
پس از مرگ مشکوک لاله ، خواهرش یشیم برای اینکه جای او را در زندگی چنار بگیرد ، دست به دسیسه های زیادی میزند، در این میان چنار عاشق دختری روستایی به نام تپراک میشود که در ازدواج اولش با فردی به نام سیتکی شکست خورده، پس از گذشت ماجراهایی این دو در حالی تصمیم به ازدواج میگیرند که چنار از خواهر زن سابق خود  یشیم در یک ارتباط نامشروع  صاحب فرزندی میشود. و ...
http://d20.ir/14/Images/2735/Small/049107356_jpeg_preview_large.jpg