مانتو گرم پاییزی مدل 2018 کد 261

مانتوی پاییزه گرم با رنگ های شاد پاییزی، دارای ضمانت نامه شستشو و ماندگاری پارچه


توقف فروش

پاییز فصل رنگ های مخصوص به خود است. رنگ هایی که در فصل خزان بوجود می آیند زیبایی و نشاط خاصی دارند که هر بیننده ای را مجذوب خود می کنند. امروز می خواهیم یک مانتو مخصوص پاییز و زمستان به شما ارائه کنیم. در این مانتو گرم پاییزی رنگ های بسیار زیبای فصل پاییز بکار رفته است. مدل این مانتو پاییزه گرم بسیار شیک و جدیدترین مدل مانتو پاییزی است.

http://d20.ir/14/Images/688/Large/Untitled-25a82b87283ab6.jpg

ویژگی های مانتو مخصوص پاییز کد 261 :


  • این مانتو پاییزی دارای پارچه گرم و با رنگ های شاد پاییزی است. جنس پارچه درجه یک بوده که در برابر شستشو کاملا مقاوم است و تغییر نمی کند.

  • بلندی مانتو 108 سانتی متر بوده و سایز مانتو مناسب برای سایز 38 تا 42 است ولی چنانچه سایز بزرگتر هم خواستید موجود است و در قسمت پیغام می توانید بنویسید یا هنگام تماس کارشناسان ما با آنها هماهنگ کنید.

  • این مانتو پاییزی گرم بسیار مناسب فصل پاییز و زمستان می باشد.

  • با توجه به رنگ های گرمی که در این مانتو پاییزی کار شده شما به راحتی می توانید با چند رنگ شلوار یا شال آنرا ست کنید.

کیفیت و ضمانت مانتو :

این مانتو از بهترین پارچه های گرم مخصوص فصل سرما دوخته شده است. این پارچه ها بسیار خوش اتو هستند و بعد از هر تعداد شستشو به هیچ وجه کیفیت خود را از دست نمی دهند. 
چنانچه به هر دلیلی کیفیت پارچه تغییر کرد و شما ناراضی بودید با کمال میل می پذیریم. یا مانتو را تعویض می کنیم و یا اینکه وجه پرداختی شما را برمی گردانیم.

http://d20.ir/14/Images/843/Large/garantee1.png

چرا باید این مانتو را بخرم؟

این مانتوی پاییزه گرم با مانتوهای خارجی کاملا متفاوت است. مانتوهای خارجی ضمانتی در قبال جنس فروخته شده ندارند و اگر هم داشته باشند در صورتی که مشکلی پیش بیاید با دلایل مختلف می گویند که حتما خریدار بد استفاده کرده است. اما این مانتو کاملا ضمانت و گارانتی دارد و کیفیتش تضمین شده است. به هر دلیلی که از آن ناراضی بودید به راحتی می توانید آنرا برگردانید.

قیمت این مانتو در برابر کیفیت و طرح زیبایی که دریافت می کنید واقعا به صرفه است و شما یک خرید با صرفه خواهید داشت.
پس هیچ گونه ریسکی در خرید این مانتو وجود ندارد و شما با اطمینان می توانید همین الان این مانتو را سفارش دهید و ما ظرف یک الی دو روز کاری آنرا به دست شما می رسانیم.

در خرید این مانتو درنگ نکنید و همین الان با پر کردن فرم سفارش زیر آنرا درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.