صفر تا صد تری دی مکس 2018

ویژگی های اصلی مجموعه صفر تا صد آموزش تری دی مکس در یک نگاه : بیش از 12 ساعت آموزش فارسی صفر تا صد نرم افزار تری دی مکس به صورت پروژه محور از آشنایی مقدماتی با محیط و تمام ابزارها تا ساخت آثار سه بعدی بی نظیر


توقف فروش

 مشخصات کلی

موضوع محصول :  آموزشی انیمیشن و نقشه کشی

کد محصول :          960702401

وزن محصول :        110 گرم

تولید کننده :    آریا گستر


 شماره شناسنامه اثر:   802330049736

مرجع صادر کننده :   وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوع بسته بندی :     جعبه

تعداد دیسک :    2 حلقه

نوع دیسک :     DVD5

 

 

 

 

 

 


ویژگی های اصلی مجموعه صفر تا صد آموزش تری دی مکس در یک نگاه :

بیش از 12 ساعت آموزش فارسی صفر تا صد نرم افزار تری دی مکس به صورت پروژه محور از آشنایی مقدماتی با محیط و تمام ابزارها تا ساخت آثار سه بعدی بی نظیر
آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی برگرفته از اساتید مطرح گرافیک سه بعدی دنیا،برای اولین بار در ایران
(دوبله شده به فارسی توسط متخصصین گرافیک سه بعدی ایرانی)

شامل دو دوره آموزشی فارسی و پروژه محور :
دوره آموزشی فارسی کلیات و آموزش گام به گام تری دی مکس
3DS Max Essential Training – متشکل از 150 درس آموزشی فارسی
دوره آموزشی فارسی ویژگی های جدید تری دی مکس 2018
3DS Max 2018 New Features
همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی

همراه با نسخه کامل نرم افزار
Autodesk 3DS Max 2016 و Autodesk 3DS Max 2018 – ویرایش 64 بیتی
بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به گرافیک سه بعدی و 3D کارها …

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی

آموزش جامع گام به گام تری دی مکس:

فصل مقدمه
خوش آمد گویی
استفاده از فایل های تمرینی
فصل 1- آغاز به کار
استفاده از پوشه های پروژه
سفارشی سازی رابط کاربری و پیش فرض ها
بررسی تنظیمات

فصل 2- رابط کاربری
آشنایی با رابط کاربری
استفاده از پنل های create و Modify
تنظیمات و تغییرات در Viewport
انتخاب واحدهای اندازه گیری
کنترل نمایش Grid ها
کار با رابط نمایشی
استفاده از کلیدهای میان بر
تغییرات در اشکال
استفاده از Mode های Shading
تنظیم رابط نمایشی

فصل 3- مقدمات مدل سازی
ایجاد Image Plane
کنترل تنظیمات نمایش
ایجاد اشکال اولیه
کار با Scene Explorer
درک مفهوم Level of Detail
کار با Modifier Stack
درک مفهوم وابستگی ها
باز کردن Modifier stack

فصل 4- مدل سازی چند ضلعی
استفاده از Ribbon با اضلاع قابل ویرایش
کار با Subobject ها
اتصال رئوس و گوشه ها
انتخاب مرکز تغییر شکل
جزئیات بخشی توسط Cut و Remove
جزئیات بخشی توسط QuickSlice
استفاده از انتخاب نرم
Facet کردن گوشه ها توسط Chamfer
کار با انتخاب گر پنجره ای و Crossing
کار با Paint selection
ترکیب اشکال توسط Attach
اتصال المان ها توسط Bridge
منشعب کردن چند ضلعی ها توسط Extrude
نرم و سخت کردن گوشه ها

فصل 5- مدل سازی سطحی Subdivision
درک مفهوم سطوح Subdivision
ایجاد یک شکل با ضلع قابل ویرایش
افزودن فرم دهنده ی قرینه ساز
افزودن فرم دهنده ی OpenSubDiv
درشت کردن نسبت ها
افزودن جزئیات با Extrude
درج گوشه ها توسط Cut و SwiftLoop
محدود و وابسته سازی تغییرات Sub-Object ها
پر کردن درزها
نهایی سازی Subdivision ها

فصل 6- مدل سازی با شکل آزاد
حجاری با Paint Deform
استفاده از براش های Noise و Relax
تنظیمات Paint
کنترل تنظیمات براش
مطابقت یک شی با دیگری
حجاری توسط براش های Conform Transform
کپی با Object Paint
تعیین محل اشکال با select و Place

فصل 7- مدل سازی Spline
ایجاد یک خط
جا به جایی Pivot Point
چرخش یک سطح توسط فرم دهنده یا اصلاح گر Lathe
استفاده از انواع متفاوت راس ها
استفاده از محدودسازی های ابعاد
گسترش یک Spline
Snap کردن یک Arc
ترکیب Spline ها توسط Attach و Merge
گرد کردن گوشه ها توسط Fillet
آفست کردن یک Spline توسط Outline
تنظیم سطح جزئیات توسط Interpolation

فصل 8- مدل سازی NURBS
ایجاد منحنی های NURBS
درک مفهوم NURBS
تبدیل اشکال به NURBS
کپی Subobject ها
ایجاد سطح U Loft
باز سازی منحنی ها
تنظیم Surface Approximation
گروه بندی اشکال

فصل 9- سلسله مراتب ها
درک مفهوم سلسله مراتب ها
جا به جایی و چرخش Pivot Point ها
درک مفهوم سیستم های Coordinate
تنظیم ترتیب ابعاد برای چرخش
لینک کردن اشکال
کار با نمای شماتیک
قفل کردن تغییر شکل
اجتناب از مشکلات کار با Scale

فصل 10- طراحی موشن گرافیک 3 بعدی
خروجی گرفتن از مسیرهای Adobe Illustrator
وارد کردن مسیرهای Illustrator به 3ds Max
طراحی یک متن
اعمال فرم دهنده ی Bevel
نمونه سازی فرم دهنده ها
ویرایش Spline متن
Clip کردن محیط نمایشی
کنترل سطح جزئیات
و...