کیف لوازم آرایش مخملی مدل السا

کیف آرایشی با رویه مخملی در رنگ های متنوع مناسب برای لوازم آرایش و اقلام مورد نیاز خانمها


توقف فروش

خرید اینترنتی کیف لوازم آرایش

محصولی که می خواهیم به شما معرفی کنیم کیف مخصوص لوازم آرایش مدل دلسا است. این کیف لوازم آرایش دارای رویه مخملی است و دارای طراحی ساده و دلنشین می باشد. با توجه به جادار بودن و جمع و جور بودن آن شما می توانید از این محصول به عنوان کیف لوازم آرایش مسافرتی استفاده نمایید. در ادامه ویژگی های این کیف آرایشی را بررسی می کنیم:

ویژگی های کیف مخصوص لوازم آرایش مدل السا:
سایز20 سانتی متر عرض، 12 سانتی متر ارتفاع و 8 سانتی متر قطر
جنسرویه مخملی طرح دار
رنگ بندیطلایی، مشکی، طوسی، سبز، قرمز، صورتی
زیپاستیل طلایی
دسته دارد ( در مدل باریک تر)
 

http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/arayeshi1.jpg
http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/arayeshi2.jpg
بررسی کیف ارایشی السا:

جنس این کیف مخصوص لوازم آرایشی از نوع رویه مخملی است. جنس های رویه مخملی معمولا دوام بهتری نسبت به ورنی براق و یا پارچه معمولی دارند. همچنین انتخاب مدل شطرنجی باعث شده است که مدل این کیف آرایشی از یکنواختی در بیاید.
سایز مناسب این کیف لوازم آرایش باعث می شود که به راحتی قابل حمل باشد و ما بتوانیم آنرا در کیف و یا ساک خود حمل کنیم. در صورتی که سایز آن کوچکتر بود اقلام کمی در آن جا می شد و اگر بزگتر هم بود حمل و نقل آن مشکل می شد.
همچنین ما می توانیم این محصول را به عنوان کیف لوازم آرایش مسافرتی استفاده کنیم. با توجه به جاگیر نبودن آن این مساله یک مزیت محسوب نی شود.
با توجه به قیمت مناسب این کیف آرایشی شما با خرید اینترنتی کیف لوازم آرایش السا یک خرید بصرفه خواهید داشت.


این کیف در دو مدل پهن و باریک در رنگ های متنوع عرضه می شود که بعد از سفارش شما هنگام تماس کارشناسان ما می توانید مدل مورد نظر خود و رنگی که دوست دارید را هماهنگ کنید:

http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/arayeshi5.jpg
http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/arayeshi75a23c1229d3dd.jpg
http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/arayeshi3.jpg
 



نحوه خرید اینترنتی کیف آرایشی السا:

جهت خرید اینترنتی کیف لوازم آرایش السا می توانید آنرا به سبد خرید خود اضافه کنید سپس با کلیک روی گزینه پایان خرید مشخصات و آدرس خود را درج کنید. سپس بعد از تماس کارشناسان ما و هماهنگی با شما، ما محصول را برایتان در کمترین زمان ممکن ارسال خواهید کرد.