تشک ایندرا تن آسای عرض 160

فنرمنفصل (24سانت)+ 72 ماه ضمانت


توقف فروش

نام کالا:تشک آیندرا تن آسای عرض 160
اطلاعات کلی:
ابعاد: 200*160 سانتی متر
تحمل وزن: حداکثر تا وزن 90 کیلوگرم
ارتفاع: 23سانتی متر
جنس الیاف: رویه خاص گردباف بامبو

http://d20.ir/14/Images/2961/Large/endera11.jpg
http://d20.ir/14/Images/2961/Large/endera10.jpg

معرفی
فنرهای مورد استفاده در این محصول ، از نوع فنر منفصل ( پاکت اسپرینگ )  می باشند . به دلیل بهره گیری از فناوری استفاده از فنرهای منفصل (پاکتی) به جای فنرهای متصل به گونه ای طراحی شده اند که هر فنر به میزان فشار وارد شده از طرف قسمت های مختلف بدن شخص واکنش نشان داده و تغییر حالت می دهد لذا این تشک ها بر اساس اندام و وزن هر فرد  قالب و فرم مخصوص به فرد را گرفته و از این رو تشک های بسیار نرم و راحتی هستند. (مطابق توضیحات صفحات قبل در بخش مواد اولیه )
یکی دیگر از ویژگی های این تشک ها در مقایسه با تشک های فنری معمولی این است که ارتعاش ناشی از  غلت زدن فرد به تمام تشک منتقل نمی شود. این مزیت به خصوص در تشک های دو نفره موجب آرامش و خواب راحت فرد دیگر خواهد بود.
این تشک از نرمی بیشتری نسبت به فنرهای بونل برخوردار است . به دلیل قابلیتهایی که در مورد فنرهای پاکتی وجود دارد ، این مدل مخصوصا برای تشکهای 2 نفره توصیه می شوند .
بر روی فنرها یک لایه اسفنج 30 کیلویی 4 سانتی استفاده شده است که به نرمی بیشتر تشک کمک نموده و علاوه بر آن باعث مانع از احساس بازی فنرها بر روی سطح بدن فرد می شود .
پارچه تشک ، گردبافت می باشد . این نوع پارچه به دلیل نوع بافت ، به پارچه های سوزنی و یا تنفسی معروف هستند و از لطافت و نرمی بیشتری برخوردارند . همچنین با توجه به نوع بافت که به صورت حفره حفره می باشد ، جریان هوا به راحتی در سطح تشک در جریان است به همین دلیل عرق کردن در این نوع پارچه ها کمتر اتفاق می افتد .
 
راهنمای انتخاب
پارچه های گرد باف :
به دلیل نوع بافتی که دارند از خاصیت نرمتری بر خوردارند و گرههای پارچه با فاصله بیشتری نسبت به پارچه های ژاکارد زده می شود ،در نتیجه قابلیت تبادل هوا در سطح تشک امکان پذیر است و همچنین تعریق در این پارچه ها کمتر است.
  الیاف پلی استر ضد حساسیت و آنتی باکتریال :
بدن انسان ممکن است به مواد مختلفی که در طبیعت وجود دارند و یا به صورت مصنوعی تولید می شوند حساسیت داشته باشند. برای مثال ممکن است تماس با برخی از میکروارگانیسم های موجود در الیاف به کار رفته در تولید تشک باعث ایجاد حساسیت هایی در مصرف کننده شود. استفاده از الیاف ضد حساسیت در تولید تشک های تن آسای به کاهش این نوع حساسیت ها در روی سطح تشک کمک می کند. همچنین این الیاف دارای خصوصیت ضد باکتری که باعث بوی نامطبوع  نیز هستند. میلیون ها باکتری در محیط اطراف ما ، در هوا ، بر روی زمین و نیز لوازم زندگیمان وجود دارند. تکنولوژی های جدیدی که در تولید الیاف استفاده می شوند کمک می کنند که باکتر ی ها ی موجود در این الیاف از طریق تخریب دیواره های این میکروارگانیسم ها ، نابود شوند. همچنین این تکنولوژی ها می توانند از طریق از بین بردن زنجیره ی تغذیه ی باکتری ها ، از تولید مثل و زیاد شدن آن ها نیز جلوگیری کنند.
 لایه ترموباند :
این الیاف که از اکریلیک رزین خالص تهیه شده است ، نوعی عایق حرارتی است که گرمای بدن شما را حفظ می کند. رزین که خود ماده ای سخت است ، تا حدودی جلوی فشار مستقیمی که از طرف فنرها به بدن وارد می شود را نیز می گیرد.
-    فنر منفصل ( پاکت اسپرینگ ـ Pocket Spring ) :
این فنرها با فتول 2/2 به شکل خمره  در پاکتهایی پارچه ای به صورت جداگانه قرار گرفته اند و در اسکلت نهایی به یکدیگر متصل       می شود. سه تفاوت عمده این فنرها با فنر بونل(متصل ) به شرح ذیل می باشد :
1.    به دلیل اینکه فنرها به صورت کاملا جداگانه توسط اسپانباند 50 گرمی کاور شده در کنار هم قرار می گیرند ، بنابراین به صورت مجزا در جای خود حرکت می کنند و ارتجاع به صورت عمودی بوده وارتجاع افقی صفر است بنابر این در تشک هایی که از این فنرها استفاده می شود  نسبت به فنرهای بونل از نرمی بیشتری برخودار هستند .
 به دلیل  این فنرها به گونه ای طراحی شده اند که هر فنر به میزان فشار وارد شده از طرف قسمت های مختلف بدن شخص واکنش نشان داده و تغییر حالت می دهد ؛ لذا این تشک ها بر اساس اندام و وزن هر فرد  قالب و فرم مخصوص به فرد را گرفته و از این رو تشک های بسیار نرم،راحت و از کیفت خواب بالایی برخوردار اند.
2.    یکی دیگر از ویژگی های این تشک ها در مقایسه با تشک های فنری معمولی این است که ارتعاش ناشی از  غلت زدن فرد به تمام تشک منتقل نمی شود. این مزیت به خصوص در تشک های دو نفره موجب آرامش و خواب راحت فرد دیگر خواهد بود.
3.    با توجه به اینکه فنرها به صورت منفصل در ساختار تشک قرار گرفته اند در دراز مدت بدلیل اصطحکاک بین فنرها ، صدا نخواهند کرد .
 
درباره تن آسای
شرکت سپهر ابر آسیا یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی پیشگام است که با کمک هفت شرکت تولیدی و شرکت‌های تجاری خود و با برخورداری از 25 سال پیشینه صنعتی، نزدیک به 85 درصد سهم بازار فوم پلی اورتان انعطاف‌پذیر(FPF) موسوم به ابر و اسفنج کشور را در اختیار دارد که از سال 1387 با جذب دانش فنی و تجهیز کارخانه به خط تولید پیشرفته تشک‌های طبی و فنری و ماشین‌آلات مرتبط با صنعت چوب، فعالیت جدیدی را درزمینه تولید و عرضه انواع تشک، سرویس خواب و مبلمان خانگی با برند آغاز کرد و تنها به خاطر کیفیت برتر، قیمت رقابتی و زیبایی محصولات خود ظرف مدت کوتاهی توانست افزون بر کسب جایگاه والا، سهم بازار چشمگیری را نیز از آن خود کند.
محصولات تن آسای در کارخانه‌ای با مساحت حدود 100.000 مترمربع در تهران و نزدیک به 400 نفر نیروی انسانی ماهر و متخصص داخلی و خارجی و با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته تولید می‌شود. در مجموعه، این مأموریت دنبال می‌شود تا با ارائه محصولات متنوع و دارای نشان استاندارد، رویای شما را برای داشتن خوابی آرام و مبلمانی زیبا و راحت به واقعیت بدل کند. تاکنون این مهم با تلاش‌های انجام‌شده، را به دریافت لوح و تندیس‌های برترین محصول از نظر کیفیت، دوام و نوآوری مفتخر کرده است.
همه افراد پس از سپری کردن یک روز پرکار و شلوغ در آرزوی یک خواب راحت و آسوده هستند. از لازمه‌های یک خواب رؤیایی برخورداری از سرویس خواب مناسب است که در این میان \"تشک\" حرف اول را می‌زند. تولید تشک تن آسای با الگوبرداری از استانداردهای روز دنیا و باکیفیت مناسب، داشتن خوابی آرام و دلچسب را برای مصرف‌کنندگان عزیز مهیا می‌کند. در ذیل برخی از ویژگی‌ها و اطلاعاتی در خصوص شیوه تولید این محصولات آورده شده است:

  • استفاده از انواع پارچه‌های ژاکارد و گرد بافت آلوورا همراه با تکنولوژی نانو برای رویه تشک‌ها.

  • اسفنج‌های مصرفی در تشک‌ها و سرویس‌های خواب تن‌آسای به دلیل استحکام و درعین‌حال انعطاف‌پذیری مناسب، در تولید محصولات مورداستفاده قرار می‌گیرد.

  • رویه‌های آنتی باکتریال تشک‌ها از الیاف پلی‌استر ضد حساسیت تولیدشده که مانع رشد قارچ مرطوب می‌گردند و به ایجاد بستری کاملاً بهداشتی و سالم برای خوابیدن شما کمک می‌کنند.

  • استفاده از لایه ترموفلت (نمد) که موجب تقسیم نیرو در سطح تشک، افزایش طول عمر و نیز باعث خنثی شدن تأثیر جداگانه هر فنر بر روی سطح تشک شده و فشار فنرها را بر روی سطح تشک همگن می‌کند.

  • استفاده از لایه ترموباند که نوعی عایق حرارتی است و گرمای بدن شما را حفظ می‌کند.
    • تغییر شکل در اثر دمای بدن.

    • برگشت‌پذیری مناسب پس از برداشتن نیرو در ناحیه تماس.

    • تسهیل در جریان گردش خون و جلوگیری از گرفتگی عضلات و نیز جلوگیری از درد در ناحیه ستون فقرات.

    سرویس خواب‌های با به‌کارگیری جدیدترین تجهیزات و دستگاه‌ها و بهره‌مندی از هنر منحصربه‌فرد متخصصان داخلی و خارجی و الگوبرداری از طراحی‌های روز دنیا، زینت‌بخش اتاق‌خواب شما می‌باشد. در ذیل برخی از ویژگی‌های سرویس خواب‌های و اطلاعاتی در خصوص شیوه تولید این محصولات آورده شده است:
    • استفاده از مرغوب‌ترین MDF در اسکلت و بدنه سرویس خواب‌ها.

    • استفاده از اسکلت‌های پروفیلی به‌منظور استحکام بیشتر سرویس خواب.

    • امکان انتخاب رنگ‌های متنوع از پارچه و چرم باکیفیت مناسب جهت پوشش سلیقه‌ای مشتریان که با به‌روزترین دستگاه‌های دوخت جهانی ظرافت و زیبایی منحصربه‌فردی دارند.

    • امکان انتخاب تاج برخی از مدل‌های سرویس خواب که امکان نصب به باکس صندوق‌دار و بدون صندوق رادارند.

    • کلیه محصولات جهت تحویل صحیح و سالم به مشتری از بسته‌بندی چندلایه و باکیفیت برخوردار است.

    مبلمان تولیدشده در شرکت سپهر ابر آسیا، ترکیبی از تولید بصورت صنعتی با بهره‌گیری از متخصصین و مجهزترین تجهیزات و دستگاه‌های فنی به‌روز دنیا و همچنین تولید بصورت هنری با به‌کارگیری از دستان اساتید و هنرمندان مجرب داخلی و خارجی در صنعت چوب است. در ذیل برخی از ویژگی‌های مبلمان و اطلاعات در خصوص شیوه تولید محصولات آورده شده است:
    در طراحی کلیه مبلمان از مدل‌های روز دنیا الگوبرداری می‌شود و فرآیند طراحی و تولید توسط متخصصان مجرب ترکیه‌ای که در استخدام شرکت می‌باشند، نظارت و اجرا می‌گردد.
    امکان انتخاب رنگ‌ها و طرح‌های متنوع از پارچه‌های لطیف و باکیفیت جهت پوشش سلیقه متنوع مشتریان. دردوخت روکش مبلمان با به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های دوخت جهانی صورت می‌پذیرد که به ظرافت هرچه بیشتر ظاهر محصولات می‌افزاید.
    اسکلت مبلمان از چوب راش مرغوب ساخته می‌شود که از استحکام بالایی برخوردار است.جهت استحکام و    ماندگاری بیشتر ساختار اسکلت مبلمان ، در قسمت انتهایی اسکلت با توجه به مدل‌های مبلمان از پروفیل‌های فلزی نیز علاوه بر اسکلت چوبی استفاده می‌شود.
    استفاده از اسفنج‌هایی از درجه HR و HYPER SOFT که دارای جرم حجمی بالاتر و راحتی و دوام بیشترمی‌باشد.
    از الیاف ضد حساسیت جهت دوام اسفنج و زیبایی ظاهری محصول استفاده می‌شود.
    کلیه محصولات جهت تحویل صحیح و سالم به مشتری از بسته‌بندی چندلایه و باکیفیت برخوردار است.
     
     خدمات پس از فروش تن آسای
    تن‌آسای خدمتگزاری به مشتری را در کلیه مراحل  پیگیری انتقادات و شکایات مشتریان را سرلوحه خویش قرار داده است. ارائه محصولات در بسته‌بندی‌ها و طراحی دستورالعمل‌های اولیه، حمل و نصب نظر مدیران و کارشناسان متخصص تن‌آسای می‌باشد تا کلیه مراحل با دقت و وسواس خاصی انجام گیرد.
    خدمات پس از فروش محصولات ما شامل:
     • تأمین قطعات و رفع ایرادات احتمالی
     • ارائه خدمات پس از فروش (10 سال )
    •  گارانتی کلیه محصولات (2تا 8 سال )
    ما در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان برای اکثریت تولیدات خود کارت گارانتی صادر می‌نماییم و این نوید را می‌دهیم که به‌زودی تمامی محصولات دارای کارت گارانتی خواهند شد البته تا آن زمان مشتریان عزیز می‌توانند با ارائه فاکتور خرید گارانتی و خدمات و سرویس‌دهی لازم را دریافت نمایند. محور گارانتی و افزایش یا کاهش این زمان به عوامل زیر در زمان صدور کارت بستگی دارد:
    1-  نوع محصول               2- زیرساخت محصول        3- سفارشی/ غیرسفارشی
    لازم به ذکر است که موارد 2 و 3 که به‌عنوان مؤلفه‌های افزایش ( کاهش ) مدت‌زمان گارانتی در یک نوع محصول می باشد و رابطه با قیمت نیز دارد.
    توضیحات کامل در خصوص شیوه خدمات‌دهی و گارانتی به مشتریان در دفترچه گارانتی تعبیه‌شده است.
     
    گواهینامه وجوایز
    سرمایه اصلی بسیاری از شرکت‌های بزرگ نه در دارایی‌های ملموس بلکه در نام تجاری آن‌هاست. ارزش واقعی یک شرکت جایی بیرون از آن است، یعنی در ذهن خریداران، کالاها را شرکت‌ها می‌سازند و برندها را مشتریان می‌خرند. بااینکه کیفیت یک محصول به‌مرورزمان می‌تواند در ارتقاء جایگاه یک برند مؤثر باشد اما کیفیت، تنها یکی از عوامل تعیین‌کننده است. درواقع این برند است که تعیین می‌کند کدام محصول به فروش برسد. ازاین‌رو بیشتر شرکت‌های موفق و بزرگ نه در مورد یک کالای خاص بلکه در مورد برند خود تبلیغ می‌کنند. به‌طورکلی مدیریت برند مدیریت ادراکات مصرف‌کننده است لذا از طریق اثرگذاری بر ذهن و احساسات مخاطب می‌توان یک نام تجاری را ایجاد کرد و آن را ارتقاء داد. افتخارات یک برند درواقع سند و
    گواه موفقیت برند در اذهان مصرف‌کنندگان است. تن‌آسای به‌عنوان یک برند پیشرو در کالای خواب مفتخر به دریافت جوایز متعدد در همایش‌ها,سمپوزیسیون ها و نمایشگاه‌ها شده است. برخی از این جوایز به شرح زیر است:
    *عضو انجمن بین المللی کالای خواب
    *لوح یادبود همایش مبدکس
    *لوح تقدیر نمایشگاه مبدکس 2010
    *تقدیرنامه مبدکس 2010
    *لوح یادبود نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل
    *نمایشگاه تخصصی تجهیزات هتلداری
    * نمایشگاه تخصصی هتلداری
    *برگزیده نمایشگاه هودکس 2009
    * برگزیده نمایشگاه هودکس 2010
    *لوح تقدیر نمایشگاه هودکس 2009
    *تندیس برترین غرفه نمایشگاه مبلکس 1394
    * برگزیده مبلمان هوفکس 2011
    و...
    http://d20.ir/14/Images/2961//tanasy-medal.jpg
    منبع:سایت رسمی شرکت تن آسای