حوله حمامی برق لامع طرح بنین (سایز 165*100 سانتیمتر)

حوله حمامی برق لامع طرح بنین (سایز 165*100 سانتیمتر)


توقف فروش

در صورت خرید 1 عدد از این محصول 9% (17,226 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

نام کالا: حوله حمامی برق لامع طرح بنین  (سایز 165*100 سانتیمتر)

حوله برق لامع طرح بنین در سایزهای دستی(80*40) و (90*50) ،استخری (135*65) ،حمامی(165*100) ارایه شده است.

اطلاعات کلی:
نوع: نخ رنگی غیر مخمل (دوروآبگیر)

جنس: پنبه
سایز: 165*100

مشخصات فنی:

  • دارای نشان استاندارد ملی ایران

  • دارای خاصیت جذب فوق العاده آب و ثبات رنگی بی نظیر

  • قابلیت شستشو تا دمای 60 درجه سانتی گراد بدون ایجاد حساسیت

  • به کارگیری مرغوبترین نوع نخ پنبه

  • رقیب محصولات خارجی


حوله برق لامع طرح بنین هنگام بافت:
http://d20.ir/14/Images/2961//banin1.jpg


شرح مختصری از برق لامع

آشنایی بیشتر:
کارخانه برق لامع در قلب تپنده منطقه نساجی ایران واقع شده است که پیشرو در تولید حوله با کیفیت بالا میباشد. با توجه به تجربه وافر و دانش فنی اش در زمینه حوله بافی با به روز ترین تکنولوژی های دنیا و ایده های ابتکاری، به عنوان یک تولید کننده قابل اعتماد برای تمامی مشتریان میباشد. محصولات تولیدی کارخانه برق لامع شامل حوله های حمامی ، حوله های استخری ، حوله های دستی ، حوله های پالتویی ، ست کامل حوله و حوله با آرم موسسات و مجموعه های ورزشی میباشد . قسمت طراحی آن که توسط گروهی از متخصصان اداره می شود ، ایده های خلاقانه مشتریان را تبدیل به محصولات زیبایی می کند. در هر قسمت از پروسه تولید ، کنترل کیفیـت محصولات به صورت کامل و به منظور تـضمین کیفیت محصـولات انجـام می گیرد.

تاریخچه:
در سال 1308 با لطف و مرحمت الهی اولین کارگاه حوله بافی کشورمان به نام حوله بافی جواد در تبریز با یک دستگاه چوبی شروع به کار نمود. تا آن زمان حوله از دیگر کشورها به ایران وارد می شد و مردم با فرهنگ استفاده از حوله آشنایی چندانی نداشتند . حاج جواد برق لامع ، بنیان گذار صنعت حوله بافی ایران در سال 1310 در اولین نمایشگاه ((اختراعات عهد نو )) که در باغ گلستان تبربز برگزار شده بود شرکت نمود و اولین تولیدات خود را در آن نمایشگاه به معرض نمایش قرار داد.
به یاری خداوند متعال و با فعالیت های شبانه روزی ، کارگاه کوچک حوله بافی جواد توسعه یافته و در بازار تهران به نام ((حوله جوادی)) شناخته و معروف شد. به دلیل مجاورت کارگاه و محل سکونت ، فعالیت شبانه روزی اجتناب ناپذیر بود ، حوله های بافته شده را قبل از طلوع آفتاب به محله گازران تبریز که قنات معروفی داشت به روی دوش خود حمل نموده و بعد از شستشوی دوباره به کارگاه بر می گرداندند به طوریکه در زمستان هنگام بازگشت حوله ها یخ زده بودند.
با وجود محدودیت های فراوان در امر تولید و تهیه مواد اولیه در دهه اول سال های 1300 این پیشگام عاشق به رشد و استقلال صنعتی کشور ، با نگاه به افقی دور شروع به تولید نمود و تلاش خستگی ناپذیر خود را جهت نیل به این هدف معطوف داشت. اولین صادرات حوله برق لامع در سال 1328 به کشور عراق آغاز شد و در سال 1357 صادرات سالیانه نزدیک به یک میلیون دلار رسید.
محصولات برق لامع به علت داشتن کیفیت بهتر ( ثبات رنگ ، خاصیت جذب خوب آب و مصرف مواد اولیه بهتر ) مورد توجه و استقبال مردم کشور عزیزمان و مصرف کنندگان خارجی بوده است.

حوله مخمل:
راه اندازی ماشین آلات جدید موجب شده حوله برق لامع در تولید حوله مخملی به پیشرفت سریع و نتایج عالی دست یابد که مصرف کنندگان این تفاوت را کاملا مشاهده می کنند.
مخمل معمولا در حوله های پالتوئی مورد استفاده قرار میگیرد ولی در حقیقت برای سایر محصولات نیز مناسب است.
برای مشتریانی که لطافت و نرمی حوله مد نظرشان میباشد حوله مخملی بهترین گزینه است.

حوله رویال:
حوله هایی که نخ مصرفی آن ها از بهترین نوع پنبه با تاب مطلوب حوله تهیه میشود.
حوله برق لامع به شما این امکان را میدهد که رنگ مورد علاقه خود را از داخل محصولات لوکس ما که در 23 رنگ شیک ارائه شده انتخاب نمایید.
همچنین حوله رویال برق لامع با کیفیت خاص ایده ال برای گلدوزی کاملا مناسب است.

کارخانه برق لامع در گذر زمان


نمای فعلی کارخانه حوله بافی برق لامع تبریز