خرید قالب کیک تفلون طرح گل

با خرید اینترنتی قالب کیک تفلون می توانید برای 8 نفر به راحتی کیک درست کنید. داشتن ضمانت و جنس درجه یک تفلون از ویژگی های این محصول است.


توقف فروش

در صورت خرید 6 عدد از این محصول 15% (2,250 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

قالب کیک تفلون طرح گل

برای درست کردن کیک استفاده از قالب های تفلون کیک بهترین انتخاب است. بهترین نوع قالب کیک قالبی است که علاوه بر نچسب بودن شکل قشنگی هم به کیک بدهد. به همین دلیل نوع خرید قالب کیک تفلون مهم است. محصولی که می خواهیم به شما معرفی کنیم قالب کیک تفلونی است. این قالب تفلون کیک ساخت ایران بوده و از تفلون مرغوب در آن استفاده شده است. در ادامه ویژگی های قالب تفلونی کیک را با هم بررسی می کنیم:

http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/cake1.jpg

ویژگی های قالب کیک تفلونی

قطر24 سانتی متر   
عمق10 سانتی متر
جنستفلون
رنگمشکی
وزن300 گرم
ضمانتدارد
سازندهایران
 

http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/cake2.jpg
http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/cake5.jpg
 
 

ارزیابی خرید اینترنتی قالب کیک تفلون

اولین نکته در خرید قالب کیک تفلون بررسی سایز قالب کیک است. این قالب تفلون کیک دارای اندازه قطر 20 سانتی متر و عمق 15 سانتی متر است. این اندازه باعث می شود که شما بتوانید 2 پیمانه آرد به همراه بقیه مواد کیک را با آن بپزید.

اندازه قالب کیک اگر از این بزرگتر باشد هر بار پخت کیک مواد زیادی نیاز دارد و اگر کوچکتر هم باشد کیک کوچکی به ما می دهد که ارزش پختن و زحمت ندارد.

اگر به شکل و حالت انتهای این قالب تفلونی کیک دقت کنید متوجه می شوید که روی کیک بعد از آماد شدن به 8 قسمت مساوی تقسیم شده است. پس شما می توانید آنرا به راحتی از قسمت های مشخص شده برش بزنید و تکه های منظم و زیبا داشته باشید.

جنس این قالب تفلون مخصوص کیک از نوع تفلون درجه یک ایرانی است. این جنس دارای ضمانت از طرف شرکت تولید کننده ایرانی می باشد. بنابراین شما می توانید با خیال راحت از نچسب بودن و ماندگاری از آن استفاده نمایید.

بهترین نوع قالب کیک آن است که کیفیت آن ضمانت داشته باشد. این قالب کیک تفلون دارای ضمانت شرکتی است و از طرف شرکت تولید کننده آن ضمانت شده است. بنابراین خرید قالب تفلون کیک کاملا به صرفه  و مطمئن است.


http://d20.ir/14/Images/843/Large/garantee1.png

شما می توانید بعد از درآوردن کیک از قالب آنرا تزیین کنید و یک کیک خوشمزه و قشنگ داشته باشید

http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/cake3.jpg
http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/cake4.jpg

نحوه خرید قالب کیک تفلون :

برای سفارش اینترنتی قالب تفلون کیک می توانید فرم سفارش محصول را پر کنید و مراحل ثبت سفارش را انجام دهید. سپس آنرا طی یک تا دو روز کاری درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. پس همین الان این قالب کیک را سفارش دهید: