ساعت ck

ساعت کالوین کلاین در دو رنگ نقره ای و طلایی شما میتوانید در هنگام خرید رنگ مورد علاقه تان را در بخش توضیحات وارد نمایید


توقف فروش


شما در این فروشگاه اینترنتی می توانید با نازلترین قیمت اقدام به خرید ساعت ck نمایید.

کالوین کلاین calvin klein طراح یکی از مشهورترین برندهای آمریکا در سال 1942 در یکی از محلات فقیرنشین نیویورک متولد شد. او تحصیلاتش را در دبیرستان هنر ادامه داد و پس از آن به موسسه تکنولوژی مد در نیویورک رفت و در سال1963 در سن 21 سالگی از آنجا فارغ التحصیل شد. کمپانی بزرگ کالوین کلین در سال 1968 یعنی 5 سال بعد از فارغ التحصیل شدن مالک ان به طور رسمی شروع به کار کرد که اصلی ترین زمینه فعالیت او پوشاک آقایان برای تمامی سنین مختلف بود و همچنین در زمینه تهیه و تولید ادکلن های خوشبو بود. کالوین به مرور شناخته تر شد و با طراحی های ساده و پرطرفدار محبوبیت خاصی در این عرصه کسب نمود.
از سال 1997 نیز تولید ساعت و طلا جواهرات نیز به فعالیت ای این شرکت اضافه شده است. ساعتهای مچی زنانه و مردانه که با بندهای چرمی به سبک رسمی و مدلهای اسپرت یکی پس از دیگری تولید شدند. اکسسوارهای دوست داشتنی این برند جز محبوب ترین های فروشگاهها شدند و توجه دختر و پسرهای جوان عشق مد را به طرز قابل توجهی به خود جلب کردند.
جنس بدنه و دسته آن استیل و به رنگ نقره ای است و صفحه نمایش آن به رنگ سفید و شکل گرد است.تصاویر این ساعت مچی گویای زیبایی این ساعت مچی است.
همچنین این مدل ساعت دخترانه جزو پر فروش ترین ساعتهای در اروپا نیز می باشد. و این ساعت مجلسی زنانه بهترین انتخاب برای خانم های خوش سلیقه است.
خرید ساعت ck و در دست داشتن این مدل ساعت زنانه بسیار شیک کلاس شما را بالا خواهد برد. چرا که در دست داشتن یک ساعت دخترانه  مارکدار همیشه تحسین بر انگیز است.
اگر شما هم به فکر داشتن یک مدل ساعت شیک و جذاب هستید
اگر دوست دارین یک ساعت مجلسی زیبا در دست داشته باشید.
اگر به دنبال خرید هدیه دخترانه جذاب و شیک هستید.
این مدل ساعت جدید حصیری می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
– صفحه ی ساعت گرد با صفحه سفید
– جنس بدنه استیل
– رنگ قاب نقره ای و طلایی
– ضد خش و ضد حساسیت
– صفحه کریستالی ضد خش
– حساسیت 10 ثانیه در ماه
– منبع تغذیه باطری
– قاب گرد
– ضد آب ضد ضربه
– گارانتی یک ساله
– رنگ ثابت
– مدل ساخت 2017
ساعت دخترانه calvin klein در رنگهای طلایی و نقره ای بهترین مدل ساعت برای ست کردن با انواع لباس مجلسی و اسپورت می باشد.
اکثر خانم ها در خرید ساعت مچی به ظرافت و زیبایی ساعت مچی اهمیت می دهند که ساعت مچی مارک سی کی ck مدل 688 هر دوی این خصوصیات را دارد.
شما هم می توانید یک ساعت مچی زیبا با برند سی کی داشته باشید و از داشتن ظاهری شیک و جذاب لذت ببرید.به همراه خرید ساعت مجی مارکcalvin klein