باتری اپل واچ

RYX-NX9 battery for smart watch phone 380mAh باتری لیتیوم یونی مدل RXY-NX9 با ظرفیت 380 میلی آمپر مخصوص انواع ساعت های مچی هوشمند می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. این باتری دارای استاندارد GB/T18287-2013 بوده و تاریخ ساخت آن همان


توقف فروش


باتری ساعت های مچی هوشمند نیز طول عمر داشته و گاهاً در اثر استفاده نادرست توسط کاربر حتی ممکن است زودتر از طول عمر واقعی خود خراب شده و کارایی لازم را نداشته باشد. خالی شدن زود یا ناگهانی شارژ ساعت مچی هوشمند اذیت کننده است و به خصوص برای کسانی که از ساعت مچی هوشمند خود به عنوان موبایل استفاده می کنند نیز بسیار حیاتی است که در مواقع ضروری روشن باشد.

باتری لیتیوم یونی مدل RXY-NX9 با ظرفیت 380 میلی آمپر مخصوص انواع ساعت های مچی هوشمند می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. این باتری دارای استاندارد GB/T18287-2013 بوده و تاریخ ساخت آن همانطور که بر روی باتری درج شده است JUN 2017 می باشد بنابراین با اکثر ساعت های مچی هوشمند سازگاری کامل دارد. ولتاژ این باتری 3.7V بوده و برای ساعت های هوشمند DZ09، M9، A1 و … قابل استفاده است.

وزن باتری به تنهایی 6 گرم و ابعاد آن 5 * 29 * 31 میلی متر می باشد. باتری RXY-NX9 ساخت کشور چین می باشد. توجه داشته باشید ساعت هوشمند موجود در تصویر فقط برای عکاسی بوده و با این محصول ارسال نمی گردد. جهت تهیه ساعت به دسته ساعت مچی هوشمند مراجعه نمایید.