گن ساعت شنی اورجینال

گن لاغری ساعت شنی هوگ دار شکم بند فرم دهنده مناسب جهت استفاده در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و… گن لاغری ساعت شنی مناسب جهت استفاده زیر لباس بعنوان گن… کاهش یک تا دو سایز بلافاصله بعد از پوشیدن فرم گرفتن کمر پس از استفاده مداوم


توقف فروش

قابل استفاده برای آقایان و خانمها

دارای سایزبندی  M -L -XL -XXL ( درهنگام سفارش کالا سایز مورد نظر خود را  وارد نمایید )

آموزش سفارش محصول بر اساس سایز شما :
M ( سایز مدیوم) : اندازه دور شکم بین 75 – تا 82 سانتی متر
L ( سایز لارج) : اندازه دور شکم بین 82 – تا 89 سانتی متر
XL ( سایز ایکس لارج) : اندازه دور شکم بین 90- تا 96سانتی متر
XXL ( سایز دو ایکس لارج) : اندازه دور شکم بین 97- تا 108سانتی متر

دارای جنس مرغوب ( بهترین جنس موجود در بازار ) دارای حفره های تهویه برای جلوگیری از تعریق

تنها عرضه کننده مستقیم این کالا ( فروش نت )

گن‌ها سال‌های زیادی است که وارد زندگی آدم‌ها شده‌اند. اولین دلیل شهرت گن به مسایل پزشکی برمی‌گردد چون در ترمیم، تاثیر عجیب و شگفت‌انگیزی دارد. مثلا بعد از بعضی جراحی‌ها به کار می‌رود تا در ترمیم و بهبود زخم محل عمل کمک کند. گن‌ها از پارچه‌های کشی مثل لیکرا و اسپاندکس تهیه می‌شوند. وقتی گن می‌پوشید، پارچه کشی و محکم آن، ناحیه مربوط در بدن را تحت‌فشار قرار می‌دهد و اگر در محل مربوطه تجمع چربی یا بدشکلی خاصی وجود داشته باشد، تا حدی ظاهر آن را بهتر نشان می‌دهد.

پوشش نرم و راحت گن ساعت شنی جهت جلوگیری از حساسیت های مختلف پوستی
امکان استفاده چند ساعته و راحت و مناسب در طی روز
دارای 3 ردیف قزنه برای تنظیم و جمع کردن بیشتر
دارا بودن فنرهای فلزی داخل گن جهت فرم گیری کامل شکم بند
گن ساعت شنی فرم دهنده و لاغری سریع و بیدردسر میباشد
مناسب جهت استفاده در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و…
مناسب جهت استفاده زیر لباس بعنوان گن
کاهش یک تا دو سایز بلافاصله بعد از پوشیدن
گن هوک دار شنی latex waist cincher

گن ساعت شنی مناسب جهت استفاده در مجالس – مهمانی – محل کار – زمان تمرینات ورزشی پیاده روی و… : ویژگی دیگر این نوع گن لاغری مورد استفاده بودنش در زیر لباس است که ظاهر بهتری به اندام خواهد داد , در واقع فرد علاوه بر لاغر شدن با استفاده این گن می تواند در طول مدتی که گن را می پوشد هم با اندامی زیبا تر دیده شود .

آب شدن و از بین رفتن چربی در ناحیه شکمی در نتیجه استفاده مداوم است یعنی فرد هر روز از صبح تا شب باید این گن لاغری را بپوشد و با آن به کارهای روزانه خود بپردازد , تنها استفاده مداوم است که باعث لاغری و کاهش چربی های اطراف شکم و پهلو خواهد شد .

 چاقی با چربی های اضافی مهم ترین دلیلی بود که باعث شد که کمپانی هایی های متفاوتی شروع به کار کنن و هدف  همه شون ساخت محصولاتی مانند گن های لاغری در انواع مدل های متفاوت بود که یکی از از این مدل ها گن لاغری ساعت شنی بود که اولین بار در تابستان سال 1396 وارد بازار شد گن های لاغری ساعت شنی با وجود اینکه بسیار پطرفدار هستند