دستبند مروارید b11

برند اصلی، طراح و تولید کننده این محصول فقط “فروش نت” می باشد و فروشنده اصلی این محصول “فروش نت” است. به همین علت کیفیت ساخت محصولات فروخته شده توسط فروشندگان دیگر به هیچ عنوان تضمین نمی شود.


توقف فروش

فروش نت برای احترام به مشتریان در تولیدات خود از بالاترین کیفیت اجناس مانند سنگهای صددرصد طبیعی و مرواریدهای بسیار با کیفیت و کاملا مطابق با توضیحات زیر ارائه میدهد . مشتریانی که از فروشنده اصلی این محصول “فروش نت” خرید کنند محصول اصلی به دست آنها می رسد.

برای استفاده از کیفیت ساخت بهتر اجناس، لطفا در انتخاب فروشنده دقت فرمایید.

دستبند مروارید فروش نت مدل bf625 از تولیدات دست ساز بوده و استفاده از سنگ های حدید (Hematite) تراش خورده با آبکاری طلا به شکل مهره های 0,3 سانتی متری بسیار شیک با رنگ طلایی خود در میان مرواریدهای 1 سانتی‌متری بسیار با کیفیت و درجه یک از نوع “شِل” دیزاینی خاص و بسیار جذاب به این گردنبند زیبا داده است. برای این دستبند از کش آمینه ایتالیایی بسیار محکم استفاده شده و به همین دلیل مزیت فری‌سایز رو هم در بر دارد. مروارید های بکار رفته در این ست مروارید صدفی با درجه کیفی یک و از نوع بسیار مرغوب مروارید نوع “شِل” بوده و با قطر 1 سانتی‌متر است. مروارید دارای اقسام مختلفی از قبیل مروارید طبیعی، پرورشی و صدفی است. فروش نت در ساخت محصولات خود به دلیل تعهد به کیفیت بالا برای محصولات در قبال مشتریان از بهترین نوع مرواریدها از نوع “شل” استفاده میکند. دستبند مروارید فروش نت مدل bf625 برای شرکت در جشن ها، مراسم و مهمانی های رسمی بسیار مناسب هست و همچنین هدیه ای ارزنده و با ارزش خواهد بود برای عزیزانتان.