غنچه گل رز صورتی خشک معطر

غنچه گل رز صورتی خشک معطر یک هدیه با ارزش به عنوان هدیه تولد، روز عشق، سالگرد ازدواج، روز معلم، روز مادر، روز پدر و...به عزیزان شما


توقف فروش

در صورت خرید 10 عدد از این محصول 15% (2,700 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

گل همیشه یک هدیه با ارزش بوده و در بین مردم در سراسر دنیا نشانه ابراز عشق و علاقه است

در مناسبتهای مختلف که ما به دنبال تهیه یک هدیه با ارزش برای عزیزانمان هستیم گل نیز برای هدیه دادن بسیار مناسب است اما تنها مشکل گل هدیه دادن این است که دوام گل خیلی کم است و خیلی زود از بین می رود.

ما برای حل این مشکل به شما توصیه می کنیم که گل خشک معطر به عزیزانتان هدیه دهید تا برایشان یک هدیه ماندگار و با ارزش باشد.

در زیر به ویژگیهای بسته غنچه گل رز اشاره می کنیم و به شما می گوییم که بسته غنچه گل رز با آنچه که در بازار به عنوان گل خشک بفروش می رسد چه تفاوتهایی دارد.

ویژگیهای غنچه گل رز صورتی خشک:

نوع گلغنچه گل رز خشک
رنگصورتی
وزن60
اندازه20*8
کاربردتزیینی و هدیه


http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/pink-rose-niazshop.jpg
قیمت: 18000 تومان



کاربرد غنچه گل رز خشک:

غنچه گل رز خشک برای هدیه:

غنچه گل رز خشک یک بسته تهیه شده از غنچه های زیبای گل رز معطر است که روبان پیچی شده و آماده هدیه دادن است. 

بسته های گل رز به سبب غنچه بودن بسیار با ارزش هستند و شما می توانید آنها را به عنوان هدیه تولد، سالگرد ازدواج، روز عشق، روز مادر و روز پدر،روز معلم و...به عزیزانتان هدیه دهید.


غنچه گل رز صورتی نماد عشق، قدردانی و سپاسگزاری 

غنچه های گل رز صورتی نماد عشق، قدردانی و سپاسگزاری است و در خانه برای تزیین داخل میزهای شیشه ای و پر کردن تنگهای شیشه ای یا گلدانهای تزیینی رومیزی و تزیین قسمتهای مختلف منزل بسیار مناسب هستند.


تفاوت غنچه گل رز فروشگاه ما با گل خشک موجود در بازار:

وقتی صحبت از گل خشک می شود در ذهن همه، گلبرگهای مقوایی رنگ شده و معطر موجود در بازار مرور می شود اما آنچه در فروشگاه ما به دوستان تقدیم می شود غنچه های سالم و طبیعی گل رز خشک شده در رنگهای مختلف است که برای هدیه بسیار با ارزش هستند.



نحوه خرید غنچه گل رز خشک از فروشگاه ما:

شما می توانید با کلیک روی گزینه ثبت سفارش و پر کردن فرم سفارش محصول را سفارش دهید. ما آنرا در کمتر از یک تا دو روز کاری به درب منزل یا محل کار شما ارسال می کنیم. پس همین الان این محصول زیبا را سفارش دهید.