20 آزمون

آزمون های فصلی ریاضیات پایه هفتم


توقف فروش

در صورت خرید 10 عدد از این محصول 5% (375 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

کتاب 20 آزمون ریاضیات هفتم
شابک:0-35-6534-600-978 
  هر انسانی هم زمان با تولدش و قبل از این که زبان مادری رو بیاموزِ، ریاضیات و حساب رو به طور فطری آموخته ؛ اگه شما به کودکی که قدرت تکلم نداره دو تا شکلات بدید و بعد بخواین یکی از اونارو ازش بگیرید، احتمالاً گریه می کنه ولی اگر یک شکلات دیگه بهش بدید به راحتی اونو می گیره و این یعنی کودکان به طور ناخود آگاه با مفهوم کم تر و بیش تر و جمع و تفریق آشنا هستن بدون این که بدونن اعداد چی هستن !!

          تصور جهان بدون ریاضیات خیلی سخته، خداوند همه چیز این دنیا رو بر اساس حساب استوار کرده و بر مبنای هندسه نظم بخشیده؛ ریاضیات ، ابزار بسیار مهمی در صنعت و اقتصاد و … است. فراگیری ریاضیات حتی برای اونایی که علاقه اولشون درس ریاضی نیست می تونه لذت بخش باشه؛ با ریاضیات می شه آروم تر ، صبورتر ، باحوصله تر و منطقی تر زندگی کرد؛ ریاضیات، هنر اندیشیدنِ ،هنر حل مسئله است، هنر شکلات کردنِ مشکلاتِ .
        با همه این احوال ، آدم های زیادی هستند که تا اسم ریاضی به گوششون می رسه ، دو تا پا که دارن دو تا پای دیگه هم قرض می کنن و فرار می کنن…در نگاه این آدما ریاضیات ، غول شاخ داریست که تنها هنرش ترسوندن و لرزوندن بچه های بی گناهه؛ اما واقعیت چیز دیگریست؛ ریاضیات، زیبا و دوست داشتنی است، ریاضیات، هدیه خداوند حکیم به انسانهاست برای داشتن دنیایی آبادتر، زندگی راحت تر ، ثروت و رفاه بیش تر. پواسون می گه : زندگی فقط به یه درد می خوره ؛ این که اول آدم ریاضی بخونه و بعد ریاضی درس بده . !!
        برای اونایی که آرزو دارن به این غول بزرگ شاخ دار ، دست دوستی بدن و برای اونایی که از همون اول ریاضیات براشون دوس داشتنی بوده ، یه کتاب نوشتیم پر از مسئله و سؤال ، سؤالات آسون، متوسط و سخت .
       برای کسانی که آرزوشون گرفتن نمره 20 از این درسه و برای اونایی که 20 گرفتن ، عادت قشنگ همیشگی شونه کتابی نوشتیم شامل 20 آزمون : آزمون های فصلی ، آزمون های میان نوبت و آزمون های پایانی البته همراه با پاسخ نامه های تشریحی. امیدوارم این کتاب بتونه رابطه شمارو با ریاضی بهبود ببخشه و به شما در کسب نمره بالاتر کمک کنه .

ویژگی های فیزیکی

قطع

رحلی کوچک

نوع جلد

شومیز

عنوان

20 آزمون ( آزمون های فصلی ریاضیات پایه هفتم)

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحه

80

وزن ‏(‏گرم‏)‏

250

ویژگی های فنی

سرشناسه(نویسنده/نویسندگان)

محمد مددی

مناسب برای

گروه د(هفتم و هشتم و نهم دبیرستان)

شابک

978-600-6534-35-0

سال نشر‏

1395

ناشر

دیانت

زبان کتاب

فارسی

تاریخ چاپ

زمستان 1395

سایر ویژگی ها

نوع کاغذ

تحریر 80 گرم

رنگ صفحات

#ffffff^سفید