ساعت مچی مردانه ایگل تایم استیل طرح کاسیو - 960094 EAGLE TIME

ساعت مچی مردانه ایگل تایم استیل طرح کاسیو کد MR960094 یک ساعت مردانه شیک و مجلسی می باشد‏. توضیحات محصول : - جنس بند و بدنه فلزی استیل - تک موتوره عقربه ای - شیشه ذره بینی - ضد آب 80 % - وزن 65 گرم - قطر صفحه 48 میلی متر - روز شمار دارد - تاریخ دارد


توقف فروش

اصالت شرکت معتبر کاسیو که در زمینه ابزار دیجیتال، آلات موسیقی و ساعت صاحب نام است به کشور ژاپن بر می‌گردد، جایی که ثانیه‌ها هم به حساب می‌آیند. این طراحی زیبا و کلاسیک این سری ساعت از کاسیو به واسطه ترکیب رنگ استیل با صفحه مشکی و با صفحه سفید قدرت انتخاب خوبی را به طرفداران این برند مطرح می‌داد. تنوع رنگ صفحه این ساعت باعث شد تا مصرف کنندگان روی خوش به آن نشان دهند و خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های تولید شده توسط کاسیو تبدیل شد. ساعتی که در اینجا قصد معرفی آن را به شما داریم ساعت اصل کاسیو نیست بلکه نمونه‌ای با کیفیت است که با الگو برداری از نمونه اصلی طراحی و تولید شده است.

درجه کیفیت ساعت مچی طرح کاسیو چگونه است؟
ساعت مچی طرح کاسیو در واقع یک کپی از نمونه اصلی است که با درجه کیفی بالاست که با عنوان High copy از آن یاد می شود. شما خیلی ساده و تنها با یک نگاه به قیمت ارائه شده برای این ساعت می‌توانید پی ببرید که نمونه اصلی نیست چرا که نمونه اصلی روی سایت این شرکت با قیمت حدودا 150دلار آمریکا گذاشته شده است که می‌توانید حدس بزنید طی ورود به کشور چه مقدار به قیمت آن اضافه می‌شود. تنوع رنگی در این تولید غیر اصل نیز حفظ شده است تا بتوانید برای هر نوع ست لباس ساعت مناسب خود را خریداری کنید.

توجه کنید ساعت‌های High copy که در واقع بالاترین کیفیت غیراصل هستند، از نظر ظاهری بسیار مشابه با نمونه اصلی که در تصاویر مشاهده می‌کنید و تنها با کمی تغییرات جزئی تولید می‌شوند. از نظر کیفیت نیز، این ساعت‌ها کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهند و شما از داشتن چنین ساعتی با چنین قیمت مناسبی در دستتان، حتما احساس رضایت دارید.