ساعت مچی مردانه دیزل استیل - 960095 DIESEL

ساعت مچی مردانه دیزل استیل کد MR960095 یک ساعت مردانه شیک و مجلسی و از کیفیت بسیار بالایی برخودار است. توضیحات محصول : - جنس بند و بدنه فلزی استیل - تک موتوره عقربه ای - شیشه ضد خش - ضد آب 80 % - وزن 75 گرم - قطر صفحه 48 میلی متر - تاریخ دارد


توقف فروش

دیزل اس. پی. ای (Diesel S.p.A) یک شرکت طراحی ایتالیایی است که بیشتر برای کالاهای لوکس، و پوشاک آماده برای پوشیدن برای بازار جوانان شناخته شده‌است.
این شرکت متعلق به مؤسس آن رنزو روسو است، و در محل ساختمان سابق لاوردا، در برگانتسه، شمال ایتالیا واقع شده‌است. در سال‌های 1985 و 1989 نقاط عطف این برند شکل گرفت. ابتدا با استخدام استاد سابق کالج مد و فشن نیویورک به نام Wilbert Das دست به اقدام قابل توجه زد. وی در سال 1991 با انجام استراتژی‌های بازاریابی جهانی خود و بعد از افتتاح فروشگاه در نیویورک به رسانه‌ها گفت: بازاریابی از آمریکایی‌ها، نظم و ساختار را از آلمانی‌ها و هنر را از ایتالیایی‌ها آموخته است!
در سال 2007 لباس شنا برای مردان و زنان را تولید و عرضه نمود. این شرکت بیش از 6000 کارمند و 18 زیر مجموعه دارد. درآمد سالانه این برند از 2/1 میلیارد یورو در سال 2005 به 3/1 میلیارد یورو در سال 2009 رسید. این برند مد و فشن دارای بیش از 5000 فروشگاه در سراسر جهان در 80 کشور دنیا حضور دارد.
دیزل همچنین از سال 2007 به ارائه محصولاتی چون کفش، لباس زیر و کیف و ساعت پرداخته است. همچنین در این سال با برند لورئال به تولید عطر نیز پرداخته است.
ویلبرت داس در سال 2009 به علت اختلاف در مورد مسیر آینده این برند با مدیر شرکت Renzo Rosso این شرکت را برای همیشه ترک کرد. این برند با اسپانسرینگ در فعالیت‌هایی چون مبارزه با ایدز، برگزاری فستیوال فیلم و همچنین به راه انداختن مسابقات مختلف برای جوانان سعی در توسعه برند خود کرده‌است. همچنین این برند با همکاری شرکت سرگرمی سونی به ساخت بازی برای پلی استیشن و ارائه محصولات خود در قالب تن قهرمانان آن بازی‌ها کرد. نکته جالب در مورد رنزو این است که وی در سال 1996 به علت نداشتن کالا به اندازه کافی برای فروش در فروشگاه 15000 فوت مربعی خود باایجاد بار و آوردن دی جی، مغازه را صبح ساعت 6 باز می‌کرد و در آن مهمانی برگزار می‌نمود! همچنین رنزو روسو با دارایی خالص 3 میلیارد دلار در فهرست میلیاردرهای دنیا قرار دارد.
درجه کیفیت ساعت مچی طرح کاسیو چگونه است؟
ساعت مچی دیزل استیل در واقع یک کپی از نمونه اصلی است که با درجه کیفی بالاست که با عنوان High copy از آن یاد می شود. شما خیلی ساده و تنها با یک نگاه به قیمت ارائه شده برای این ساعت می‌توانید پی ببرید که نمونه اصلی نیست چرا که نمونه اصلی روی سایت این شرکت با قیمت حدودا 150دلار آمریکا گذاشته شده است که می‌توانید حدس بزنید طی ورود به کشور چه مقدار به قیمت آن اضافه می‌شود. تنوع رنگی در این تولید غیر اصل نیز حفظ شده است تا بتوانید برای هر نوع ست لباس ساعت مناسب خود را خریداری کنید.
توجه کنید ساعت‌های High copy که در واقع بالاترین کیفیت غیراصل هستند، از نظر ظاهری بسیار مشابه با نمونه اصلی که در تصاویر مشاهده می‌کنید و تنها با کمی تغییرات جزئی تولید می‌شوند. از نظر کیفیت نیز، این ساعت‌ها کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهند و شما از داشتن چنین ساعتی با چنین قیمت مناسبی در دستتان، حتما احساس رضایت دارید.